O barieră din nordul Bucureştiului, defectată de şoferii care au forţat trecerea. Un electrician a venit pe bicicletă să rezolve problema
CFR are restrictie de viteză şi când trebuie să rezolve probleme de infrastructură. O barieră defectă dintr-o zonă intens circulată de la marginea Bucureştiului, pe unde trenurile trec cu 120 de kilometri pe oră, a fost reparată de un angajat trimis la intervenţie...cu bicicleta. Între timp, în Pipera, la locul incidentului, cozile de maşini se întindeau pe câţiva kilometri.
De Cristina Filip la 29.10.2022, 19:34Blocajul a început azi-dimineaţă la 9:30, la calea ferată ce separă oraşul Voluntari de Bucureşti. Mai mulţi şoferi au forţat barierele care coborau, le-au lovit, iar una dintre ele nu s-a mai ridicat după trecerea trenurilor, spun cei de la CFR. Poliţiştii confirmă.
Poliţişti: S-a lăsat bariera, s-au pus în funcţiune semnalele. Cei care au trecut, au trecut pe roşu. După ce au trecut pe roşu, la câteva minute au trecut două trenuri. Prima dată când noi am acţionat a fost cu cei doi şoferi pe care i-am tras pe dreapta şi automat am intrat în maşină să le întocmim procesele verbale. De aia eram în maşină.
Reporter:: Toţi 3 în maşină?
Poliţişti: Da, pentru că au fost două maşini oprite.
- Coadă de doi kilometri şi nervi întinşi la maximum, după ce bariera de tren din Pipera s-a stricat. Motivul...
- Un şofer din Sibiu a ieşit pe contrasens din parcarea din centrul oraşului şi a rupt bariera. Primăria a depus...
- ''L-a luat pe sus. Am zis că a sărit locomotiva.'' Filmul tragediei din Piteşti în care 2 bărbaţi au pierit...
O barieră periculoasă
Barierele sunt în răspunderea companiei CFR Călători, care a trimis la faţa locului "întăriri". Un electrician a venit ...pe bicicletă.
Oana Brânzan, purtător de cuvânt CFR: Au funcţionat sistemele de avarie. De asemenea, reprezentanţii Poliţiei Rutiere au acţionat prompt şi au dirijat traficul rutier, iar din punct de vedere feroviar, circulaţia trenurilor s-a desfăşurat în baza semnalelor de avarie care delimitează trecerea la nivel cu calea ferată din zona Pipera.
De cele mai multe ori, de vină pentru blocaje sunt chiar conducătorii auto. Imediat ce pornesc semnalele acustice, semn că urmează să fie coborâte barierele ca să treacă trenul sunt şoferi care forţează trecerea şi lovesc barierele.
Nu este prima dată când barierele de la calea ferată din Pipera se defectează. Luna trecută, un şofer care a forţat trecerea a provocat blocarea unui braţ al instalaţiei de semnalizare.