O pisică din rasa british shorthair, magnet de clienți într-o librărie din Constanța. Oamenii vin de la kilometri distanţă să o cunoască pe Năsuca
Antreprenori din toate domeniile au găsit cheia succesului în afaceri: o pisică drăguţă atrage întotdeauna clienţi. În Constanţa, Năsuca a făcut din librăria în care trăiește atracție turistică. I s-a dus vestea pe facebook, iar acum oamenii vin de la kilometri distanţă să o mângâie şi să o admire.
De Cristina Niță la 23.02.2024, 01:06Cristian Zeciu, proprietar: Năsuca a venit undeva în primăvara lui 2014, prin martie 2014, când nu avea nici măcar un an. În doua saptamani era stăpana librăriei.
Năsuca nu e doar frumoasă, e și celebră! Iar ea știe asta şi se poartă ca o vedetă, cu nasul şi coada pe sus. Își selectează clienţii de la intrare: oricine e binevenit să cumpere, însă nu oricine e lăsat să o mângâie.
Năsuca nu e doar frumoasă, e și celebră
Cristian Zeciu, proprietar: Stă cu orele în vitrină, se uită pe fereastră seara pândește pe toată lumea care trece pe stradă și e o mică vedetă.
Cristina Nita, reporter Observator: Năsuca permite oricui să pună mână pe cărți,dar puțini sunt cei care pun mâna pe ea. O să văd și eu acum ce noroc acum. Se pare că ne-am împrietenit suficient, iar Năsuca mă lasă să o mângâi.
Pisica din rasa british shorthair are şi veleităţi de librar.
Cristian Zeciu, proprietar: Pisica cultă are chiar preferințe editoriale ca să le spun așa. Când e perioada de început de an școlar are o atracție deosebită către culegerile de matematică, doar pe ele stă.
După ce vestea i s-a dus pe Facebook, Năsuca a devenit atracţie turistică: primeşte vizite şi din alte oraşe.
Pisicle au devenit mascote pentru multe afaceri. În toată ţara sunt mai multe cafenele, restaurante şi chiar florării unde pisicile tronează în vitrină. Moda n-am inventat-o noi, Japonia are multe localuri "conduse" de pisici.