"Donează Roşu pentru România!", campania care a schimbat România!
După campania Observator "Donează Roşu pentru România!" desfăşurată în 6 săptămâni a crescut donarea de sânge în România cu 80%
De Redactia Observator la 13.10.2014, 17:26După campania Observator "Donează Roşu pentru România!" desfăşurată în 6 săptămâni a crescut donarea de sânge în România cu 80%
Seria DONEAZĂ ROŞU PENTRU ROMÂNIA, făcută de Observator si difuzata in primavara asta şi agenţia de advertising Geometry Global, a caştigat marele premiu, două medialii de aur şi o medialie de argint la Golden Drum, cel mai mare festival de media si advertising din centrul Europei.
România este ţara europeană cu cea mai critică nevoie de donatori de sânge. Dar, în acelaşi timp, România este pe ultimul loc în Europa la numărul de donatori constanţi. Mii de oameni care sunt victimele acestei lipse de sânge sunt mediatizaţi, dar fără niciun efect. Mai puţin de 2% din populaţie donează sânge.
Antena 1, prin programul său numărul 1 de prime time, Observator, şi-a activat cea mai puternică armă: ecranul TV. Şi aşa, telespectatorii săi au văzut, vreme de o săptămână, că lipsea ceva de pe micul ecran: roşul!
14 milioane de români în patru săptămâni. 32.689 de oameni şi-au scos din fotografiile de profil culoarea roşie. În mod normal, asta s-ar fi obţinut cu 1,2 milioane de euro. O creştere a donării de sânge cu 80% în şase săptămâni. Şi o promisiune a Guvernului de a creşte bugetul pe 2015 al donării de sânge cu 300%.