Cinci familii au fost distruse în urma accidentului din Austria. Şoferul a gonit cu peste 120 de kilometri pe oră, până la epuizare
Au vrut să vină mai repede acasă pentru a face o surpriză familiei, dar şi-au găsit sfârşitul pe o autostradă din Austria. Este povestea a doi români, soţ şi soţie, care au pierit în teribilul accident. Urmau să fie naşii celor mai buni prieteni, dar şoferul microbuzului ar fi dormit doar 3 ore înainte de cursa de peste două mii de kilometri. Şefii l-ar fi obligat să plece mai repede.
De Redactia Observator la 12.09.2017, 20:11Au vrut să vină mai repede acasă pentru a face o surpriză familiei, dar şi-au găsit sfârşitul pe o autostradă din Austria. Este povestea a doi români, soţ şi soţie, care au pierit în teribilul accident. Urmau să fie naşii celor mai buni prieteni, dar şoferul microbuzului ar fi dormit doar 3 ore înainte de cursa de peste două mii de kilometri. Şefii l-ar fi obligat să plece mai repede.
Ionuţ şi soţia lui, Ioana, erau în microbuzul care, în apropiere de Viena, s-a izbit de un cap de pod. Cei doi lucrau în Germania şi se întorceau acasă. Se pregăteau să fie naşi de cununie pentru cei mai buni prieteni.
Rănile suferite de cei doi soţi au fost atât de grave încât Ionuţ a putut fi identificat doar pe baza probelor ADN. Şi nici până acum nu s-a stabilit care este trupul Ioanei.
Şoferul lor, un tânăr de doar 21 de ani, a gonit cu peste 120 de kilometri pe oră, până la epuizare. Şefii l-ar fi presat să plece spre România fără să se odihnească suficient, acuză foşti colegi ai tânărului. Sub protecţia anonimatului, au făcut dezvăluiri şocante despre firma de transport care deţine microbuzul morţii.
"Patronii trimit doar un singur şofer şi trag de şofer până la epuizare. Noi eram puşi să ne grăbim ca să ajungem de la un client la altul cât mai repede. Inclusv amenzile ce le luam, tot noi, şoferii, le plăteam", povesteşte un angajat al companiei.
Puşi faţă în faţă cu acuzaţiile foştilor angajaţi, reprezentanţii companiei de transport au închis telefonul. Pentru ca mai apoi să nu mai răspundă niciunui apel. Cinci români, printre care doi copii, au pierit pe loc în impactul nimicitor. Unul dintre ei a fost găsit aruncat pe una dintre benzi şi lovit chiar şi de alte maşini. Iar supravieţuitorii, trei la număr, sunt în stare critică.
Foştii angajaţi mai spun că erau obligaţi să iasă prin ţară doar pe la vama Borş. Iar patroana firmei, fostă profesoară, avea interdicţie la alte puncte de frontieră după ce a fost prinsă că făcea trafic cu vize.