"Cel mai bun produs"! Comercianţii îşi supraapreciază produsele în mod abuziv
"Cel mai mic preţ", "Calitate extra", "Cel mai bun produs". Aşa îşi supraapreciază comercianţii produsele. Atribuie astfel de calităţi în mod abuziv pentru alimente ca să-i determine pe clienţi să le aleagă produsele.
De Redactia Observator la 20.02.2014, 19:53Chiar dacă nu au în spate niciun studiu sau alte dovezi care să le claseze marfa ca fiind "extra", preţurile, însă, sunt pe măsura etichetei, nu a calităţii.
Kaiser extra doar pe etichetă. Asta vând unii comercianţi în magazine. Când vine de vorba de calitate, vânzătoarea recunoaşte că mezelul nu este chiar de o calitate superioară. Doar preţul este unul extra. Un kilogram de kaiser extra se vinde cu 35 de lei kilogramul. Iar kaiserul normal costă 32 de lei.
Alt magazin, aceeaşi problemă. În schimb, vânzătoarea se pierde în explicaţii mincinoase.
Priviţi!