Un anunţ Tarom stârneşte controverse! Compania aeriană este acuzată de idei învechite şi de sexism
"Susţinem călătoriile în familie. Dacă soţul plăteşte, soţia şi copiii beneficiază de o reducere de 50%". Este anunţul de pe Facebook al Tarom care a stârnit un val de reacţii în rândul internauţilor. Compania a vrut să comunice o ofertă avantajoasă, dar greşeala de comunicare i-a indignat pe unii. Mai multe persoane au acuzat compania de idei învechite şi de sexism.
De Redactia Observator la 02.08.2017, 21:24"Susţinem călătoriile în familie. Dacă soţul plăteşte, soţia şi copiii beneficiază de o reducere de 50%". Este anunţul de pe Facebook al Tarom care a stârnit un val de reacţii în rândul internauţilor. Compania a vrut să comunice o ofertă avantajoasă, dar greşeala de comunicare i-a indignat pe unii. Mai multe persoane au acuzat compania de idei învechite şi de sexism.
O postare pe Facebook a companiei Tarom a generat, într-un timp record, sute de reacţii şi comentarii. Faptul că soţia şi copiii din anunţul-ofertă au reducere doar dacă plăteşte soţul i-a determinat pe unii să acuze operatorul de "gândire învechită". Alţii însă au luat în glumă postarea.
Au reducere şi dacă achită soţia. Important este să meargă împreună în vacanţă. O dovedeşte un material filmat cu o cameră ascunsă. Am cerut şi oferta unei agenţii.
Depăşită de comentarii, echipa de comunicare a operatorului de zbor a şters postarea de pe Facebook şi şi-a exprimat regretul privind controversa generată.
- Tarom iese pe minus! Acuzaţii grave din vârful companiei aeriene: "A fost sabotată şi din interior şi din exterior"
- FOTO Aşa arată noul avion din flota Tarom! Aeronava Sarmizegetusa aterizează miercuri, prima oară, la Otopeni
- Aeronava Boeing 737-800 NG, preluată de TAROM şi botezată "Marea Unire" a aterizat pe aeroportul Băneasa!
"...Iniţiaţiva acestui demers a fost atragerea unor grupuri cât mai numeroase de pasageri care călătoresc împreună. Compania TAROM nu susţine discriminarea, indiferent de formă şi nu se adresează în mod deosebit familiei tradiţionale, ci tuturor familiilor", au transmis ulterior reprezentanţii companiei aeriene.
Compania nu are minusuri doar la nivel de imagine, în ultima perioadă. Anul acesta va înregistra pierderi la buget de peste 40 de milioane de lei, mult mai mari faţă de anul trecut, potrivit reprezentanţilor săi.