Un magazin online a redus preţurile... din greşeală!
Cumpărăm mult în această lună. Şi cumpărăm mult de pe Internet. Unde, însă, ofertele prea tentante pot fi o dezamăgire. Unul dintre cele mai mari magazine online din România a vândut mii de produse chiar şi de 10 ori mai ieftine! Din greşeală.
De Redactia Observator la 15.12.2016, 23:26Cumpărăm mult în această lună. Şi cumpărăm mult de pe Internet. Unde, însă, ofertele prea tentante pot fi o dezamăgire. Unul dintre cele mai mari magazine online din România a vândut mii de produse chiar şi de 10 ori mai ieftine! Din greşeală.
Clienţii au aflat că preţurile prea mici sunt erori tehnice abia după ce au primit confirmarea plăţii. Şi au făcut plângere.
Mădălina a comandat acum o săptămână 16 parfumuri pentru a le face cadou familiei şi prietenilor. A profitat de o noqpate a reducerile oferită de un magazin online şi a plătit pentru un parfum între 45 şi 65 de lei.
Cu 80 la sută mai puţin decât preţul normal. După ce a primit confirmare a plăţii totale de aproximativ 500 de lei, a aflat 48 de ore mai târziu că respectiva comandă i-a fost anulată din motive tehnice.
Peste 4 mii de clienţi se află în aceeaşi situaţie. Au aflat că nu vor primi niciodată chilipirurile achizitionate online. De exemplu, preţul unui parfum de 300 de lei, era în noaptea albă a promoţiilor, redus până la 45 de lei, iar un ceas care costa în mod normal 450 de lei, în aceaşi noapte a promoţiilor costa 50 de lei.
Oficialii magazinului online îşi asumă vina pentru cele întâmplate şi, pentru a-i linişti pe clienţi, au oferit vouchere în valoare de 50 de lei celor care au efectuat plăţile online.
Clienţii sunt în continuare revoltaţi de cele întâmplate şi şi-au exprimat furia pe Facebook prin mii de mesaje. Au depus şi 183 de plângeri la Autoritatea pentru Protecţia Consumatorului. De altfel, 310 clienţi au depus plângeri în decursul acestui an tot împotriva acestui site. La acest moment, controlul este în plină defăşurare, iar autorităţile investighează dacă site-ul va fi sancţionat sau nu.