Afaceri conduse de inteligenţa artificială. O nouă platformă îi ajută pe antreprenorii români să-şi îmbunătăţească vânzările online
După succesul de care s-a bucurat pe partea de medicină, sau în învăţământ, acum, o nouă inovaţie bazată pe inteligenţa artificială îi ajută pe micii antreprenori să îşi dezvolte vânzările din mediul online şi nu numai. Principiul după care funcţionează e destul de simplu şi pe înţelesul tuturor.
De Redactia Observator la 27.01.2024, 12:02Practic, noi trimitem comanda către platformă, iar aceasta ne răspunde conform solicitărilor. Fie că e vorba de un sondaj sau un procent cu privire la algoritmi sau chiar la reclame.
Platforma ajută antreprenorii să-şi dezvolte strategia de marketing
Mara Barz, specialist marketing: Ne ajută să performăm, ne ajută să găsim soluţii acolo unde noi nu mai putem. Aşadar, ne ajută să găsim alte puncte de vedere, alte perspective.
Practic, în felul acesta orice afacere din mediul online poate folosi strategia de marketing a unei multinaţionale sau a unui brand mare, gratuit sau la un preţ modic.
- Hoţii au învăţat Inteligenţa Artificială să aplice "Metoda Accidentul". Vocile apropiaţilor, imitate aproape...
- Chatbot-ul firmei de curierat DPD din UK a înjurat un client şi i-a scris o poezie despre cât de prost este...
- Lansare Samsung Galaxy S24. Ce specificații are noul model de smartphone și de la cât pornește prețul
Cosmin Dărăban, antreprenor bussines online: Astăzi un start-up, o companie în creştere să îi spunem aşa în România poate să facă ceea ce în materie de marketing vânzări, putea face o corporaţie acum în urmă cu 2 ani.
Până acum în România peste 4.000 de antreprenori au apelat la inteligenţa artificială însă, spun specialiştii, mai mult de jumătate dintre români nu văd inteligenţa artificială ca pe un beneficiu, ci din contră, se tem ca aceasta să nu le ia locul de muncă.
Românii sunt speriaţi că inteligenţa artificială le va "fura" locurile de muncă
Cristian Movilă, specialist în inteligenţă artificială: Mi-am dat seama că nu suntem foarte deschişi sau nu mai suntem atât de deschişi. Există o reticenţă destul de mare pentru că nu ne dăm seama şi nu ne documentăm suficient de mult. Asta nu înseamnă că vor dispărea joburi neapărat, ci că se vor îmbunătăţi şi vor deveni mult mai eficiente.
Cercetările din domeniu ne arată însă că în următorii ani ne vom folosi din ce în ce mai mult de inteligenţa artificială atât în domeniul de bussiness, cât şi în viaţa de zi cu zi.