Cercetătorii au descoperit trei sticle de bere estimate ca având o vechime de o sută de ani. Recipientele au fost găsite în pivniţa unei berării din Cehia, care urma să fie renovată.

Sticlele erau atât de bine conservate, încât oamenii de ştiinţă au reuşit să le descrie caracteristicile originale, folosind analiza chimică.

De asemenea, ei au degustat berile şi au spus că gustul varia de la intens sulfuros, la acru şi aveau arome de fecale şi de fructe.

Potrivit cercetătorilor citaţi de Daily Mail, băuturile descoperite au fost produse în timpul Primului Război Mondial şi depozitate în pivniţa răcoroasă a unei berării.

Berea era îmbuteliată în sticle de culoare închisă şi era extrem de bine sigilată.

Potrivit cercetătorilor, în urma analizelor, au fost descoperite modificări chimice la primele două beri, cauzate mai ales de contaminarea cu microbi, în timp ce cea de-a treia, era bine prezervată.

Citeşte şi: LUX, FEMEI ŞI OPULENŢĂ! Ce viaţă duce cel mai temut TRAFICANT de droguri din Mexic! GALERIE FOTO​

Cea de-a treia bere avea o culoare maro deschis şi prezenta urme de bule de dioxid de carbon.

De altfel, aceasta din urmă semăna cel mai bine la gust cu berea produsă în ziua de azi.

Aţi alocat un buget mai mare pentru Paşte în acest an faţă de 2023?

Observator » Inedit » Ce gust avea berea acum o sută de ani? Cercetătorii au descoperit trei sticle de bere produse în timpul Primului Război Mondial