Video Psiholog, despre cum a ajuns Insula Iubirii un fenomen național: "Are toate ingredientele: trădare, iubire, apar copii"
Toată România s-a uitat aseară pe Antena 1 la Insula Iubirii. Marea finală a show-ului devenit fenomen naţional a fost prilej de reuniune pentru toţi fanii înfocaţi. Şi nu numai. Chiar şi pentru curioşii care au vrut să afle de unde toată această fascinaţie.
Un fenomen naţional ca Insula Iubirii nu avea cum să lipsească şi din mediul online. O postare pe Facebook a platformei Netflix a aruncat internetul în aer. La mesajul, citez "să nu spargi TV-ul diseară la bonfire"- cu trimitere directă la finala Insula Iubirii, zeci de instituții ale statului, oameni politici și companii importante au comentat cu ironie subiectul.
În doar câteva ore, postarea a devenit virală şi a adunat aproape 20 de mii de reacţii şi peste 6 mii de comentarii. Ministerul Afacerilor Interne, Comisia Europeană, Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă, Crucea Roşie, dar şi Secretariatul General al Guvernului - sunt doar câteva dintre instituţiile care au comentat cu replici consacrate din emisiune şi au strâns cele mai multe reacţii. Dar şi companii precum eMAG, OLX, ING, OMV sau Fan Courier au pus umărul la viralizarea postării. Noi sperăm aşadar că toate televizoarele sunt bine. Nu de alta, dar mai avem nevoie de ele pentru că emisiunile fenomen continuă la Atena 1. După cel mai dur test al fidelităţii de la Insula Iubirii, de duminică, 1 septembrie, revine şi cel mai dur. reality-show - Asia Express.
Până atunci însă, mai e de discutat despre Insula Iubirii. Acest sezon a atins cote record de popularitate. Şi am văzut asta încă de la debut când oamenii se anunţau pe internet că. începe! Apoi fiecare ediţie a fost difuzată în locuri publice, la terase, pe ecrane mari în toată ţara. Milioane de oameni au urmărit fiecare episod de-a lungul celor 7 săptămâni! Iar finala de aseară a adus împreună mii de oameni, numai în Bucureşti, la un eveniment de un entuziasm pe care era destul de greu să îl anticipăm.
Psiholog, despre fenomenul Insula Iubirii
Entuziasmul acesta a continuat pe internet până târziu. Da, fără doar şi poate Insula Iubirii este un fenomen! Un fenomen social oare? Am dezbătut la Observator acest aspect cu psihologul Bogdan Cotigă.
"Este o comparație foarte bună cu fotbalul și cu competițiile sportive, mai ales mie mi se pare mai tare un pic. Pentru că în cadrul unei finale de obicei se bat două echipe de fotbal, le știm. Aici au fost niște reveal-uri făcute, de care publicul nu știa, dar se aștepta să fie. E un fenomen sociologic, e o chestiune surprinzătoare chiar și pentru producători.
Are toate ingredientele. Este un show de familie cumva, dar are toate ingredientele: trădare, iubire, copii, apar copii, sarcină, am avut de toate sezonul ăsta. Sunt toate interacțiunile. E ca și Biblia, și acolo ai toate aceste interacțiuni și e foarte populară.
Ce se întâmplă cu cuplul, se căsătorește, face copii, e într-adevăr... nu este vorba numai de bârfă.
De multe ori motivele pentru care nu am lua parte la o astfel de acțiune sunt motivele pentru care ne-am uita la alții care au curaj să facă asta. Au curaj să se expună, să își testeze partenerul".
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰