Cardurile de fidelitate oferite sunt înşelătoare
Ai reducere dacă eşti client fidel. Este argumentul cu care magazinele ne-au umplut portofelele cu carduri de fidelitate. Inutile şi chiar înşelătoare.
Ai reducere dacă eşti client fidel. Este argumentul cu care magazinele ne-au umplut portofelele cu carduri de fidelitate. Inutile şi chiar înşelătoare.
Două zile diferite, două preţuri. Am cumpărat acelaşi produs din aceeaşi farmacie, cu un singur card de fidelitate. O dată am primit reducerea de cinci la sută, altă dată nu.
Este explicaţia pe care o dă angajatul farmaciei. Alt magazin, altă dovadă a inutilităţii cardului. Nefolosite la timp, toate punctele de fidelitate dispar.
Cu o tradiţie mai veche în astfel de carduri, cifrele altora vorbesc de la sine. Aproape că nu mai există un american sau un britanic fără măcar un card.
Cu o creştere continuă din 2010, piaţa românească a cardurilor de fidelitate este estimată la peste un milion de euro.
Înapoi la HomepagePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰