Cercetătorii americani au descoperit că ţigările eletronice pot provoca cancer şi nu sunt mai sănătoase decât tutunul tradiţional.

Cercetătorii de la Universitatea din New York au publicat, astăzi, un studiu care arată că ţigările electronice provoacă mutaţii ale ADN-ului uman, iar acest dezvoltă cancerul.

Cercetătorii au făcut teste pe celule pulmonare umane pe care le-au expus la vaporii ţigărilor electronice.

În urma testelor, oamenii de ştiinţă au descoperit că celulele au suferit mutaţii şi au devenit canceroase la o rată mult mai mare decât cea aşteptată.

De asemenea, şoarecii de laborator expuşi la fumul ţigărilor electronice au suferit mutaţii semnificative ale ADN-ului.

Potrivit Daily Mail, studiul condus de renumitul profesor Moon-shong Tang, lider al Departamentului de Medicină din cadrul Universităţii New York, a fost de fapt o investigaţie amănunţită asupra substanţelor din ţigările electronice şi din ţigările obişnuite care pot provoca cancer.

Concluzia studiului a fost că, deşi vaporii din ţigările electronice conţin mai puţin substanţe cancerigene decât fumul de ţigară, acestea prezintă totuşi un risc de dezvoltare a cancerului de plămâni şi de vezică, dar şi a bolilor de inimă.

Cum vă petreceţi Floriile?

Observator » Stiri sociale » Cercetătorii au descoperit că ţigările electronice pot provoca cancer: 'Nu sunt mai bune decât tutunul!'