Antena Meniu Search
x

Curs valutar

Cum au rezistat afacerile mici în starea de urgență

În timp ce marile companii vehiculează sume uriaşe, micii întreprinzători fac tot felul de cascadorii ca să se menţină cât de cât pe linia de plutire!

de Redactia Observator

la 07.07.2020 , 17:21

  • Cumpărătorii s-au adaptat rapid noilor reguli.
  • Au ales să facă shopping online.

Mulţi au început să se reinventeze pe timpul stării de urgenţă. Au stat şi au văzut ce-şi doresc clienţii, aşa că s-au pliat imediat pe cerere.

Previzibil, salvarea a venit de la mediul online şi oricine are cont pe o reţea de socializare a remarcat multitudinea de postări sponsorizate.

Şi nu discutăm doar despre restaurante, haine sau încălţăminte. Însă, pentru a-i tenta pe utilizatori să intre pe linkuri, managerii au mizat la maximum pe imagine. 

Vezi și

În plină pandemie, cumpărătorii s-au adaptat rapid noilor reguli. Au ales să facă shopping online, din siguranţa propriilor case. Cele mai solicitate produse au fost cele alimentare, urmate de cele de igienă, haine şi cosmetice. 

Iar micii antreprenori nu au avut de ales decât să se muleze pe dorinţele clienţilor. Pentru ca să nu dea faliment, s-au axat pe mediul virtual, unde s-au străduit să-şi asigure o vizibilitate cât mai mare. 

Raluca Văleanu, co fondator atelier creaţie vestimentară: Am comunicat foarte mult în social media, atât prin  postările noastre, cât şi prin diverse joculeţe în care am pus la dispoziţie articole din atelier, am făcut diverse oferte, am avut preţuri reduse, producţia a fost sistată, am avut oameni în şomaj tehnic, volumul vânzărilor a fost, probabil la jumătate. 

Reţeta comunicării în online cu potenţialii clienţi a fost testată cu succes şi de antreprenorii din industria Horeca. 

Lorelei Raducan, cofetar vegan: În perioada pandemiei ne-am axat foarte mult pe impactul vizual, cu fiecare ocazie când am făcut un desert, comenzile de la clienţi, le am fotografiat şi am pus pe social media, pe site şi asta ne-a ajutat foarte mult. 

O altă reţetă de succes în vremuri de pandemie a fost şi personalizarea serviciilor în funcţie de cerinţele clienţilor. 

Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Comentarii


Întrebarea zilei
Dacă aţi putea alege din nou, aţi opta pentru acelaşi loc de muncă?
Observator » Ştiri sociale » Cum au rezistat afacerile mici în starea de urgență