Gafă pe banii cetățenilor! Noile garnituri de metrou sunt mai late decât peroanele
Metrorex a cumpărat de la firma spaniolă CAF 16 trenuri de metrou, în valoare de 98 milioane de euro, dar a făcut și o gafă care ne costă la buzunare.
Metrorex a cumpărat de la firma spaniolă CAF 16 trenuri de metrou, în valoare de 98 milioane de euro, dar a făcut și o gafă care ne costă la buzunare.
Trenurile au câte 6 vagoane, o lungime de 114 m, o capacitate de 1.200 de pasageri şi pot circula cu o viteză maximă de 80 de km pe oră, fiind dotate cu zone de acces pentru persoanele cu dizabilităţi.
Există totuși și o problemă: sindicaliştii de la metrou susţin că platformele noilor trenuri cumpărate de Metrorex sunt prea late şi impun modificări în toate cele 14 staţii de pe Magistrala 2.
Liderul Uniuni Sindicatelor Libere Metrou (USLM), Ion Rădoi, a declarat că platformele noilor trenuri cumpărate de Metrorex sunt mai late decât ar trebui, în prezent fiind mai multe zone de pe Magistrala 2 în care se lucrează la peroane. Rădoi a precizat pentru Mediafax că pentru utilizarea noilor trenuri trebuie "să se taie din peroane", astfel încât, pe lângă cele 98 de milioane de euro plătite pentru achiziţionare, vor mai fi costuri suplimentare, care vor trebui plătite tot de Metrorex, adică din banii cetăţenilor.