Posesorii de smartphone, cei mai aprigi combatanţi ai reclamelor online. 62% dintre utilizatori au instalat aplicaţii de blocare a reclamelor
Numărul dispozitivelor care folosesc instrumente de blocat reclame a ajuns la 615 milioane, acestea variind de la desktop-uri la telefoane mobile. Din cele peste 600 de milioane de dispozitive care apelează la adblock, la nivelul lunii decembrie 2016 smartphone-urile reprezintă 62%.

Numărul dispozitivelor care folosesc instrumente de blocat reclame a ajuns la 615 milioane, acestea variind de la desktop-uri la telefoane mobile. Din cele peste 600 de milioane de dispozitive care apelează la adblock, la nivelul lunii decembrie 2016 smartphone-urile reprezintă 62%.
Conform celor de la PageFair, o companie al cărei scop declarat este crearea unui ecosistem corect atât pentru creatorii de conţinut, cât şi pentru utilizatori, în 2016, 11% din totalul utilizatorilor au optat pentru blocarea reclamelor.
Cei de la PageFair estimează într-un document publicat recent că numărul dispozitivelor care folosesc instrumente de blocat reclame a ajuns la 615 milioane, acestea variind de la desktop-uri la telefoane mobile.
Creşterea de la an la an a folosirii aplicaţiilor sau extensiilor de blocat reclame a crescut cu 30%, un procent care ar trebui să îngrijoreze creatorii de conţinutul şi toate părţile care compun acest model de business, în forma existentă la acest moment.
- CREŞTE numărul medicamentelor compensate şi gratuite. Vezi câte medicamente vor fi adăugate pe liste
- VALENTINA PELINEL, printre rochii de MIREASĂ şi invitaţii de NUNTĂ! Se pregăteşte frumoasa blondă să-şi...
- 3 aprilie, evenimente importante care au avut loc în această zi de-a lungul timpului
- 3 aprilie, Sfântul Nichita Mărturisitorul. Sărbătoare importantă în calendarul ortodox
- Evenimente în Bucureşti, joi 3 aprilie. Ce nu trebuie să ratezi
Din cele peste 600 de milioane de dispozitive care apelează la adblock, la nivelul lunii decembrie 2016 smartphone-urile reprezintă 62%. Blocarea reclamelor pe zona de mobile a explodat în 2015, când Apple a permis acest lucru pe iOS.
Folosirea instrumentelor de blocare a reclamelor creşte şi pe desktop, într-un ritm mai lent, asta deşi piaţa desktop-urilor se află într-o continuă scădere.
România, conform datelor publicate de PageFair, are un procent de utilizare a acestor aplicaţii situat undeva între 15% şi 24%.
Sursă: news.ro
Înapoi la HomepagePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰