(P) iAgency.ro, cea mai potrivită agenție SEO pentru business-ul tău
O agenție SEO este, în principiu, o agenție de marketing digital specializată, mai exact, în Search Engine Optimization. În traducere liberă, în limba română, acest proces desemnează optimizarea site-urilor pentru motoarele de căutare.
- Ce vor românii de la România? Fii parte a campaniei Observator. Spune-ne ce vrei TU de la România printr-un video de 30 de secunde
- Premiera noului sezon Chefi la cuțite din 17 Noiembrie, Duminică 20:00, Luni, Marți și Miercuri 20:30 pe Antena 1 și AntenaPLAY
- Cât economisim dacă punem deoparte 1 leu pe zi, timp ce 5 ani. Cum să împărţim banii ca să nu trăim de la o lună la alta
În ceea ce privește site-urile vizate, acestea pot fi, de regulă, magazine online din diferite domenii de activitate, dar și pagini web de prezentare a firmelor și companiilor care activează în sectorul dedicat serviciilor – precum cele de tip HoReCa sau serviciile medicale ori cele din zona Beauty & Wellness ș.a.m.d.
Cu privire la motoarele de căutare pentru care o agenție SEO va optimiza site-urile respective, astfel încât acestea să devină mai vizibile în urma căutărilor specifice inițiate de către utilizatorii de Internet, Google este de departe cel mai popular tool în acest sens. Prin urmare, cel mai vizat motor de căutare de către o agenție SEO.
Prin Search Engine Optimization, un magazin online, de pildă, va ajunge să ocupe primele poziții din paginile cu rezultate de căutare returnate de Google (SERPs). Acest lucru va fi posibil atât prin implementări strategice de ordin tehnic (privind buna funcționalitate a site-ului), cât și prin realizarea unui conținut asociat (on-page / off-page) cât mai adecvat și relevant pentru interesele internauților vizați.
Spre exemplu, un magazin de haine și accesorii destinate femeilor va targeta – în conținutul postat atât pe site-ul aferent (descrieri de produse, texte de prezentare, articole de blog etc.), cât și pe alte site-uri cu care brandul în cauză se va asocia prin comunicate de presă și advertoriale – cuvinte cheie relevante pentru oferta sa comercială și, deopotrivă, pentru potențialul cumpărător. Iată câteva dintre acestea: „haine femei”, „haine damă”, gablonțuri”, „brățări femei”, „cercei” etc.
Cu alte cuvinte, o agenție SEO pune la dispoziția antreprenorilor digitalizați o tehnică de promovare online a brandurilor, în spațiul virtual al Internetului. Prin procesul întreprins, aceasta devine un fel de liant între cerere și ofertă: utilizatorul caută, spre exemplu, „haine damă” pe Google, iar motorul va returna site-ul tău pe prima poziție a listei afișate.
Acest lucru va fi sinonim cu mai multe șanse ca site-ul să fie accesat (trafic organic) și, prin urmare, ca rata de conversie să crească (profitul). Deci, o agenție SEO, prin serviciile de promovare prestate pentru business-ul tău, va crește brand awareness-ul și vizibilitatea domeniului tău web; ca și cum Google ar oferi un vot de încredere afacerii tale, recomandând-o ca fiind una de top pentru utilizatorii interesați de ceea ce tu comercializezi / prezinți pe Internet.
Este vorba, așadar, despre un proces complex și continuu, care se desfășoară pe termen lung și oferă rezultate de durată, fiind cheia succesului pentru multe business-uri – totuși, depinde de agenția cu care alegi de colaborezi!
Top 5 motive pentru care aceasta este cea mai potrivită agentie SEO - iAgency
- Experiență de peste 15 ani în domeniul marketingului, în general, și în marketing digital, în special: portofoliu variat de clienți mulțumiți.
- Creșterea traficului organic al site-ului beneficiar cu 35% după primele 3 luni de SEO.
- Creșterea conversiilor cu 50% după primele 6 luni de activitate constantă.
- Rată de retenție a clienților de 85%, după cele 6 luni „de probă”.
- 100% ROI (Return on Investment) pentru majoritatea clienților din portofoliul iAgency.ro.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰