Campaniile Observator, nominalizate la New York Festivals
Campaniile Observator “Copiii nu sunt de vânzare” şi “Copiii nu sunt invizibili” nominalizate la una dintre cele mai importante competiţii media din lume, New York Festivals
De Redactia Observator la 10.02.2014, 13:26Două dintre campaniile Observator ale ANTENEI 1 au ajuns în finala New York Festivals, alături de sute de programe şi televiziuni de prestigiu din 50 de ţări.
“Copiii nu sunt de vânzare”, campania-serial difuzată de Observator în toamna lui 2012 şi care a arătat clar cum, în România, pruncii au ajuns o marfă care se dă şi pe 50 de milioane de lei vechi, a fost nominalizată în două categorii ale uneia dintre cele mai importante competiţii media de pe mapamond, New York Festivals.
Ancheta Observator are şanse la câsţigarea unei medalii pentru cel mai bun documentar de ştiri, unde au mai fost nominalizate materiale marca CNN şi Al Jazeera. Campania “Copiii nu sunt de vânzare” a ajuns şi în finala pentru cea mai bună investigaţie, unde serialul Observator se bate cu CNN şi Canal 13 din Argentina.
Cealaltă campanie a jurnaliştilor români, “Copiii nu sunt invizibili”, a fost aleasă de juriul New York Festivals în finala pentru Cel mai bun reportaj social alături de alte 14 materiale semnate CNN, Voice of America sau Channel Newsasia, Singapore.
Observator are, aşadar, trei nominalizări la New York Festivals, asta pe lângă alte şapte nominalizări primite de la juriul competiţiei de jurnaliştii de la ”În premieră” şi de la promo Antena 3, pentru campania ”Antena 3 e aici”.
1. CEL MAI BUN DOCUMENTAR DE ŞTIRI (BEST NEWS DOCUMENTARY/SPECIAL) Copiii nu sunt de vânzare - OBSERVATOR E o lume a bărbaţilor - Al Jazeera Iarba - doctorul Sanjay Gupta, CNN
(Best News Documentary/Special - Children Are Not For Sale ANTENA 3 Best News Documentary/Special - It's A Man's World Al Jazeera Network Best News Documentary/Special Weed: Dr. Sanjay Gupta Reports
CNN)
2. CATEGORIA REPORTAJ DE INVESTIGAŢIE (INVESTIGATIVE REPORT) Copiii nu sunt de vânzare - OBSERVATOR The Route of the K-Money - CANAL 13 ARTEAR S.A. ARGENTINA
Beitar: Jerusalem - CNN ESPN
Busted Coverage - CNN ESPN
Up in Smoke - CNN ESPN
Outside the Lines: Athletes and Charities: The Charity Conundrum - CNN ESPN Bristol REHAB RACKET - CNN
3. CATEGORIA REPORTAJ SOCIAL ( HUMAN INTEREST) Copiii nu sunt invizibili - OBSERVATOR Living In The Shadows - CHANNEL NEWSASIA, MEDIACORP PTE. LTD. (SINGAPORE) AJ & Starla: Just Trust - CNN ESPN Animal Sanctuary- Voice of America Carry On- CNN ESPN Jack's Heat - CNN ESPN Pushing Paisley - CNN ESPN The Ball CNN ESPN Strength From Weakness - CNN ESPN In Play with Jimmy Roberts: Reg Murphy golf channel Mi Deseo: Eduardo Meets Tom Brady - CNN ESPN No Quit CNN ESPN Redefining Strength CNN ESPN Steve Gleason: Soundtrack of My Life CNN ESPN The Lady Jags: Losing to Win CNN ESPN
În competiţia pentru cele mai bune producţii TV şi filme s-au înscris materiale din peste 50 de ţări, fiind prezente nume ca CNN, HBO, ESPN, Al Jazeera, SPIEGEL TV, Deutsche Welle, Showtime Networks, BBC Worldwide, Discovery, National Geographic.
Campaniile Observator ale Antenei 1, dar şi Antena 3, care a fost nominalizată, anul acesta, la 10 categorii în finala premiilor pentru cele mai bune filme şi programe TV din întreaga lume, acordate anual de către New York Festivals, sunt singurele programe de ştiri prezente la cea mai importanta întâlnire anuală a marilor televiziuni ale lumii.