50 de bloggeri de turism din toată lumea au sosit în România, pentru promova ţara în mediul online
Ţara noastră-i o comoară, pe care - în ultimele 12 zile - au descoperit-o şi 50 de bloggeri din toată lumea. Proiectul Experience România şi-a propus să aducă pe meleagurile noastre nume cunoscute din social media internaţională cu scopul clar de a promova turismul în România.
De Redactia Observator la 17.07.2019, 16:58Ţara noastră-i o comoară, pe care - în ultimele 12 zile - au descoperit-o şi 50 de bloggeri din toată lumea. Proiectul Experience România şi-a propus să aducă pe meleagurile noastre nume cunoscute din social media internaţională cu scopul clar de a promova turismul în România. Cum era de aşteptat, oraşele noastre şi mâncarea tradiţională şi-au făcut o mulţime de fani. Iar pălinca sau vişinata au şanse mari să ne devină cele mai bune recomandări.
Peisaje uimitoare, delicatese locale şi multe fotografii.cam aşa se rezumă experienţa românească pentru cei 50 de bloggeri de turism din America, America de Sud, SUA, India şi Europa, veniţi să cunoască Ţara lui Dracula.
Printre ei şi o fostă Miss Turism din Cehia, acum blogger de profil urmărit de sute de mii de oameni din toată lumea.
Lenka Josefiova: Înainte să vin am avut altă părere, dar după ce am venit, mi-au plăcut oamenii, mâncarea care e gustoasă şi natura fabuloasă. Şi sunt atâtea castele frumoase şi locuri interesante de vizitat încât cred că toata lumea ar trebui să vină aici. Îmi plac mult papanaşii, desertul tradiţional, şi de asemenea îmi place vişinata.
Bucătăria românească i-a vrăjit pur şi simplu pe cei mai mulţi dintre musafirii străini şi este primul lucru pe care l-au remarcat cei veniţi pentru prima dată în vizită. Cum sunt şi Alberto, din Spania, sau Ana, din Australia, ambii bloggeri cunoscuţi în lumea întreagă.
Alberto Ribas: Mi-au plăcut câteva oraşe: Oradea, Timişoara, Sighişoara. România este o ţară minunată cu mâncare bună, peisaje şi oameni buni şi, probabil, o să mă întorc în câteva luni.
Şi exact asta au urmărit organizatorii Proiectul Experience România care au vrut ca în cele 12 zile să îi convingă pe turiştii străini să revină.
Cristian Macedonshi, presedinte Asociatia Smart City Brasov: Experiente culinare, experiente turistice, istorice culturale, am promovat festivalurile noastre- Octoberfest Brasov si eu zic ca o sa ajungem la milioane de urmatitori ca numai unul din Cipru are 7 mil de urmaritori.
Călătoria bloggerilor de turism s-a terminat la București cu o petrecere de rămas bun.