Explozie pe piaţa bijuteriilor din România. Vânzarea inelelor şi a verighetelor a crescut considerabil în ultimul an
Dacă anul trecut au fost amânate mii de căsătorii, anul acesta tinerii nu au mai stat pe gânduri la prima ocazie pe care au avut-o. Cum au fost ridicate restricţiile, cum s-au grăbit să îşi unească destinele, ca să nu le mai joace feste pandemia. Nu e de mirare, aşadar, că vânzările de bijuterii, mai ales de inele de logodnă şi verighete, au crescut vara aceasta cu peste 60%.
De Redactia Observator la 16.10.2021, 20:35Sabina: Este ce-mi doream. oricum, orice ar fi ales, mi-ar fi placut.
I-am găsit pe Florin şi Sabina într-un magazin de bijuterii din Capitală. Au venit să schimbe un inel de logodnă.
Sabina: O să rămână toata viaţa, să fie potrivită mărimea.
Cererea în căsătorie a avut loc pe 13 octombrie.
- Anul iubirii în România: vânzările de verighete au crescut cu 85%, iar cele de inele de logodnă cu 40% față de...
- Momentul dramatic în care patru hoți dispar cu un seif de 750 de kilograme plin ochi cu ceasuri și bijuterii de...
- Bătrână acuzată că a furat bijuteriile şi portofelele mai multor persoane ce urmau să fie înmormântate,...
Tot mai mulţi români cumpără bijuterii
Sabina: A fost foarte frumos. nu mă aşteptam, absolut deloc. A fost un moment inedit.
Florin: După perioada asta lungă în care am stat împreună, în acelaşi apartament, facem 6 ani mâine. Am zis că urmează să trecem la etapa următoare.
Nu puţini sunt cei care au decis ca în acest an să facă pasul cel mare. Şi cum acesta nu vine decât la pachet cu o bijuterie, vânzările au crescut şi ele: cu 85% pentru verighete şi 40% pentru inele de logodnă. Care sunt cele mai căutate modele de verighete?
Andreea, reprezentant magazin bujuterii: Verighetele cu diamante pe toata circumferinţa, tip infinity, verighete cu diamante negre. Cel mai vândut model este modelul simplu. deşi tendinţele sunt intr-o continuă mişcare. Lumea alege să poarte verighete simple care să se potrivească cu orice altă bijuterie.
Peste cinci mii de astfel de verighete s-au vândut în ultimele luni. Modelul costă în jur de trei mii de lei. Însă nici bijuteriile mai scumpe n-au rămas fără clienţi.
Andreea, reprezentant magazin bujuterii: Câteodată domnii măsoară dragostea lor în funcţie de caratajul diamentului. Tipul acesta de inel poate să plece de la suma de 300 de euro, până undeva la 20-25 de mii , în funcţie de materialul folosit. la acest inel avem, de exemplu, platina.
Willy Dicu, CEO companie bijuterii: Am văzut o creştere a coşului mediu la verighete cu 10% faţă de anul trecut, iar la inelul de logodnă, dacă anul trecut era 90% dintr-un salariu mediu, acum e la 160%.
Client: Chiar în ultima săptămână am cumpărat un inel. Nu e nicio ocazie. Avem 7 ani de relaţie şi vrem sa mergem spre oficializare.
Nu doar inele şi verighete caută clienţii. Ci şi alte bijuterii. Cercei, brăţări sau pandantive.
Clientă: Dacă lumea are mai mult timp liber, poate cuplurile s-au mai apropiat, au început să-şi facă din ce în ce mai multe cadouri de genul ăsta.
Willy Dicu, CEO companie bijuterii: Bijuteriile fără pietre preţioase încep de la 150 de euro, cele cu diamante încep de la 300 de euro şi pot urca până la cel mai preţios produs îl avem la 150 de mii de euro. După o perioadă grea, a simţit nevoia să revină la normal, să se bucure de viaţă, să facă acele lucruri care ne fac să ne simţim oameni.
Dacă în urmă cu 5 ani, românii cumpărau bijuterii în medie de o dată sau maximum de 2 ori pe an, acum media a ajuns la 3-5 achiziţii.