Reabilitarea celui mai important drum turistic, DN73, s-a blocat
Reabilitarea celui mai important drum turistic din centrul ţării s-a blocat. Firmele care s-au ocupat, timp de şase ani, de reparaţiile de pe DN73 sunt pe cale să piardă contractul, din cauza întârzierilor în execuţie. De pierdut au toţi şoferii, dar şi întreaga industrie a turismului din zona Braşov, Râşnov si Bran – Moeciu.
De Claudiu Loghin la 15.12.2020, 17:06- Contractul pentru modernizarea Drumului Național 73 a fost semnat în 2011
Povestea reabilitării Drumului Național 73 a început în urmă cu aproape un deceniu. E o poveste plină de termene limită amânate, iar pe teren plină de nervi, pentru șoferii nevoiți să suporte anii în șir de circulat pe o șosea aglomerată și plină de gropi.
Claudiu Loghin, reporter Observator: Contractul pentru modernizarea Drumului Național 73, pe o lungime de 103 kilometri, a fost semnat în 2011. În 2014 au început lucrările. De la momentul semnării contractului au trecut nu mai puțin de nouă ani, iar lucrările sunt departe de a fi finalizate.
Contractul de reabilitare pentru DN 73, câştigat de patru firme
Contractul pentru reabilitarea DN73 Pitești – Câmpulung – Brașov a fost câștigat de o asociere formată din patru firme. Valoarea lui este de 275 de milioane de lei, fără TVA, iar trei sferturi din bani vin din fonduri europene. Primul termen limită a fost 19 septembrie 2016.
Reprezentanții asocierii de firme care se ocupa de lucrare nu au putut fi contactați, pentru a exprima un punct de vedere.
Cetatea Râșnov, Castelul Bran și zona turistică Moieciu – Fundata sunt doar câteva din reperele de pe harta turistică a României aflate de-a lungul a ceea ce localnicii au ajuns să numească... Drumul Rușinii.