Video Dacia Bigster va fi produsă exclusiv la Mioveni. Este cel mai mare şi cel mai scump vehicul al mărcii: "Jucăm în Champions League"
Aşteptarea a luat sfârşit! Dacia a prezentat noul SUV Bigster, cel mai mare şi mai scump vehicul al mărcii. Vârful de gamă, care are şi un model hribrid, va fi produs exclusiv la Mioveni. Observator a testat maşina şi îţi spune acum tot despre dotări, surprize şi preţuri.
- Premiera noului sezon Chefi la cuțite din 17 Noiembrie, Duminică 20:00, Luni, Marți și Miercuri 20:30 pe Antena 1 și AntenaPLAY
- Cum a decăzut litoralul românesc. Nicolae, unul dintre cei importanți investitori, se gândește să se lase de turism după ce a aflat ce taxe îl așteaptă în 2025
Dacia Bigster este cea mai mare și mai scumpă maşină produsă vreodată în România. E cel mai mare autoturism al grupului şi primul care în varianta de top depăşeste bariera de 30.000 de euro. O adevarată navă amiral care intră în segmentul SUV compact, un segment extrem de îndrăgit de şoferi, dar totodată un segment în care există o concurenţă uriașă.
Momentul marchează 20 de ani de la apariţia Logan
Momentul marchează 20 de ani de la apariţia Logan, maşina de 5.000 de euro promisă de Renault după revenirea la Mioveni. Dacia ajunge acum la alt nivel. "Intrăm, jucăm în Champions League, cel mai mare segment din Europa, un segment al cărui subsegment SUV compact ajunge aproape la 3 milioane de unităţi vândute pe an", a declarat Mihai Bordeanu, director general Dacia.
Şi o categorie din ce în ce mai căutată şi de români. "Competiția va fi acerbă și nu doar pentru că sunt multe modele dar sunt modele deja consacrate. Modele precum să zicem Hyundai Tucson, Kia Sportage, VW Tiguan, mașini care există de ceva vreme în acest segment care şi-au făcut deja un nume şi care cumva şi-au creat o bază de fani", explică Adi Dima, specialist auto.
Bigster este proiectat şi produs exclusiv în România
Bigster este proiectat şi produs exclusiv în România. Poziția înaltă de condus oferă şoferilor sentimentul de protecție şi inspiră mai multă siguranţă. Măsoară patru metri şi 57 de centimetri, cu 23 de centimetri mai mult decât Duster. Iar portbagajul are o capacitate record în clasa sa: 667 de litri.
Sună a clişeu, însă arată ca un Duster pe steroizi, e mare, linii drepte, păstrează elementele de identitate, e o mașină care îţi inspiră robusteţe, o maşină care te invită la drum. Sunt patru versiuni de echipare şi patru motorizări, între 130 şi 150 de cai putere. În premieră, Dacia oferă o versiune hibrid.
Când te aşezi la volan rămâi cu aceiaşi senzaţie de robusteţe, de spaţiu, de foarte mult spaţiu. Scaunele - materiale foarte bune o foarte bună susţinere laterală. Avem două tablete de câte 10 inci. Prima în spatele volanului, cea în care vedem tot instrumentarul și tableta de infotaiment însă, atenţie, surpriza placută este plafonul panoramic.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰