Şoferi puşi să plătească 100 lei parcarea la un mall din Bucureşti: 'Asta e regula, n-am ce să fac'
Mai mulţi şoferi din Bucureşti au fost obligaţi să plătească 100 de lei pentru parcare, la un mall din Bucureşti, din cauza unei greşeli tehnice.
Mai mulţi şoferi din Bucureşti au fost obligaţi să plătească 100 de lei pentru parcare, la un mall din Bucureşti, din cauza unei greşeli tehnice. Reprezentanţii mall-ului au anunţat că au demarat o anchetă.
Un tânăr din Bucureşti a povestit, într-o postare pe Facebook, cum a fost obligat să achite o taxă de parcare de 100 de lei pentru a putea ieşi cu maşina din parcarea unui mall, după ce tichetul primit la intrare era pentru alt autoturism.
"Cu un copil in brate sacosa in cealalta, bag tichetu in aparat, surpriza, tichetul a fost folosit. Mai incerc o data, aceeasi poveste. Ma uit la tichet si observ ca nu corspunde numarul masinii cu al meu. Eu in prostia mea ma gandesc ca este o simpla eroare.
Duc copii la masina, caut un paznic, care normal cand ai nevoie de el nu exista, pana la urma gasesc ii spun problema si ma trimite la ultimul etaj. Nu ajung bine ca de pe scarile rulante aud galagie si intrebarea: si dumneavoastra cu nr gresit pe tichet? Ei bine erau deja cateva persoane cu aceeasi problema care incercau sa o rezolve deja de mai bine de o ora. Venise chiar si politia", a scris Vlad Tapu pe Facebook.
Ulterior, tânărul a explicat că dispecerul parcării, care este administrată de o societate comercială, l-a anunţat că trebuie să achite taxa de 100 lei pentru un nou tichet.
"Incerc sa vorbesc cu dispecerul parcarii care imi spune sec ca trebuie sa platesc 100 de lei un tichet nou! Dar de ce sa platesc cand eu am unu, continui eu, cu o atitudine in zeflemea imi spune ca asta e regula si ca el nu are ce sa faca. Telefonul suna, sotia imi spune sa ma grabesc au inceput sa planga juniorii. Atunci zic ca vreau sa va platesc acel tichet, nu se poate zice el, trebuie sa platiti 100 de lei nu corespunde numarul.
Le cer pozele de pe camera sa vada cat am stat si platesc cat este nevoie, eroarea este la ei nu la mine, nu se poate nu avem camere, procedura spune ca trebuie sa platiti 100 de lei. Le zic ca o sa ies cu alta masina, nu se poate va facem plangere penala imi spune el ca vreti sa plecati fara sa platiti. Politia se uita la noi, nu au ce sa faca acolo, imi spun sa las masina si sa ma judec cu ei. Telefonul suna, copii nu se opresc din plans.
Zic ok, platesc dar sa imi scrie pe hartie ca nu este vina mea, nu se poate trebuie sa spun ca am pierdut cartela. Am platit pana la urma 100 de lei, am dus copii acasa si am mers la politie unde am depus plangere pentru inselaciune.
Din discutiile cu un paznic am aflat ca asta se intampla tot timpul si ca rezolvarea este aceeasi", a mai scris Vlad Tapu în postarea de pe Facebook.
Reacţia reprezentanţilor mall-ului
"Confortul clienților noștri este o prioritate și ne cerem scuze pentru situația creată. În urma sesizărilor primite, echipa care se ocupă de managementul parcării a demarat o anchetă și a constatat că incidentul a fost cauzat de o eroare de soft. Această eroare a fost remediată și am luat măsurile necesare pentru a preveni astfel de situații pe viitor. De asemenea, precizăm că sistemul de parcare este verificat în fiecare lună și, la verificarea derulată la începutul lunii în curs, nu au fost constatate erori de funcționare. Costurile suportate de clientii afectati de aceasta eroare vor fi rambursate integral", au transmis reprezentanţii mall-ului.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰