Un om a făcut 42 de rezervări false la un pub, spre disperarea angajaţilor, în UK. Patronul spune că le-a pus gând rău: ''Act dezgustător''
Întâmplare nefericită pentru patronul unui pub din UK. Angajaţii se plâng de faptul că cineva a făcut în mod intenţionat 42 de rezervări false, ca mai apoi să nu se mai prezinte în ziua cu pricina.

Un local din Manchester a fost nevoit să renunțe la 47 de clienți care voiau să ia masa în oraş, după ce cineva a folosit informații false pentru a rezerva șapte mese. Efectuată printr-un serviciu de rezervare online din cauza restricțiilor coronavirusului, fiecare rezervare a fost făcută folosind date de contact false.
Odată cu nefericitul incident, angajaţii au început să facă diverse speculaţii. Spre exemplu, patronul consideră chiar că ar putea fi vorba despre o persoană rău intenţionată, care a vrut în principal să afecteze cursul afacerii.
Într-o postare pe rețelele de socializare, personalul a scris: ''Toată conducerea și personalul de la The Black Ladd vor să mulțumească imens individului sau persoanelor care au decis să folosească serviciul nostru de rezervare online pentru a rezerva mese folosind informații false și irosind 42 de locuri în restaurant ieri. Nu este suficient că sectorul nostru a fost deja cel mai puternic lovit. A trebuit să refuzăm 47 de clienți care doreau să vină și să ia masa la noi, dar din cauza acestui act dezgustător deliberat a trebuit să le refuzăm accesul la o masă''.
Patronul a decis ca sistemul de rezervări să se modifice
- Un client a lăsat un bacşiş fabulos într-un restaurant din SUA: 16.000 de dolari. Angajaţii au crezut că este o...
- Un bucătar din Timişoara lasă în fiecare zi porţii de mâncare pentru nevoiaşi, în faţa restaurantului:...
- O adolescentă de 14 ani a intrat într-un restaurant, şi-a lăsat bebeluşul nou-născut în braţele unei cliente...
- De ce a purtat Putin pentru prima dată camuflaj militar în Kursk: "A făcut un tur al victoriei"
- Turistă, filmată în timp ce ia un pui de wombat de lângă mama lui pentru o poză, în Australia. Tânăra şi-ar...
Postarea a continuat pentru a sublinia că sistemul de rezervare a fost modificat acum. Clienții vor trebui să furnizeze detaliile cardului. Banii vor fi luați de pe card dacă rezervările sunt anulate prea târziu sau dacă clientul nu ajunge la rezervare.
Industria a trecut deja printr-o perioadă dificilă din cauza coronavirusului. Pub-urile și restaurantele se confruntă cu o penurie severă de forță de muncă și patronii sunt forțați să închidă. În plus, angajații trebuie să rămână acasă până la zece zile după ce au intrat în contact cu un caz pozitiv, chiar dacă au rezultate negative pentru Covid. Șefii de ospitalitate doresc ca acest lucru să fie schimbat, astfel încât oricine are un rezultat negativ să se poată întoarce la muncă.
Natura aplicației NHS Covid - care le spune oamenilor să se autoizoleze dacă au fost în contact strâns cu cineva care este depistat pozitiv ulterior - semnifică că personalul ospitalității este în special susceptibil de a primi astfel de notificări.
Contact strâns înseamnă a fi la mai puțin de doi metri de o persoană care a fost testată pozitiv. Aplicația a fost criticată anterior pentru erori, inclusiv pentru trimiterea de alerte de tip fantomă, provocând alarme inutile și perioade de autoizolare pentru respectivii utilizatori, potrivit Daily Mail.
Înapoi la HomepagePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰