Video O noapte la un hotel din centrul Timişoarei s-a transformat în coşmar pentru o femeie: "Am simţit că mişcă ceva. Am aprins lumina, erau pe cearşaf"
Noapte de coşmar pentru o femeie care s-a cazat la un hotel din centrul Timişoarei! Aflată în delegaţie, femeia a sperat să se odihnească bine, pentru că o aştepta o nouă zi plină. S-a trezit în toiul nopţii, muşcată de mâini şi de picioare de... ploşniţe. A sesizat imediat Autoritatea Naţională pentru Protecţia Cosumatorului, iar răspunsul primit a fost halucinant: nu pot lua măsuri pentru că angajatorul a fost cel care a plătit pentru cazare.
Sunt ploşniţe. Insecte care se hranesc cu sânge şi stau, de regulă, ascunse în lemn şi saltele şi încep să mişune doar noaptea. Alexandra se afla în delegaţie şi s-a cazat o noapte la un hotel aflat în zona centrală a Timişoarei, unde a trăit un coşmar. S-a trezit muşcată de mai multe ori, aşa că a pus mâna pe telefon şi a filmat totul. Imaginile ni le-a oferit şi nouă, pe Fii Observator!
O noapte de coşmar la hotel
Alexandra Iuriciuc: Undeva pe la 02:00 dimineaţa, cam aşa, am simţit că mişcă ceva. M-am tot sucit, m-am tot învârtit şi pe la 03:15 am aprins lumina erau atât pe cearşaf, cât şi pe cearşaful de învelit.
La sosirea în cameră, femeia a observat că pe saltea era împrăştiat un praf alb, semn că locul a fost vizitat de o firmă de deratizare. Chiar şi aşa, camera era în circuit turistic.
- "Haos, nu vacanţă". Goană nebună după şezlonguri, de la prima oră. Turiştii "înarmaţi" cu prosoape,...
- Cât costă să stai la un cămin studenţesc în perioada festivalului Untold. Explozie de preţuri la Cluj-Napoca
- Tânărul "moștenitor" care ademenea turiste și le viola în hotelurile din Grecia. Se lăuda cu averea familiei...
Alexandra Iuriciuc: Am înţeles au fost cazaţi nişte refugiaţi ucrainieni, ar fi ştiut de problemă pentru că firma de deratizare fusese în locaţie şi pe salteaua patului era un praf ca o făina foarte fină, mi-au spus ca este un praf bio, ca e în regulă aşa.
Pe timp de noapte recepţia era închisă, astfel Alexandra a fost nevoită să-şi petreacă noaptea în picioare. A putut lua legătura cu reprezentanţii hotelului abia dimineaţă. Sugestia lor a fost să anuleze factura şi să primească banii înapoi, însă cei de la ANPC, contactaţi de femeie, i-au recomandat să nu facă acest lucru pentru că factura e un document probatoriu şi au îndemnat-o să facă reclamaţie. Însă, chiar şi cu factură şi reclamaţie făcută, răspunsul final din partea ANPC a lăsat-o fără cuvinte.
Alexandra Iuriciuc: A venit răspunsul de la ANPC cum că reclamaţia mea este nesoluţionabilă pentru faptul că factura este făcuta pe firmă şi nu pe persoana fizică. Eu mă gândesc că nu a fost firma acolo, am fost eu, persoană fizică. Din punctul acesta de vedere eu nu am nicio vină că sunt în delegaţie, că imi decontez facturile.
Într-o înregistrare telefonică, unul dintre angajaţii hotelului a recunoscut că au avut o problemă, dar dă asigurări că, în momentul de faţă, camera cu probleme este închisă.
Reprezentant hotel: Camera aceea este carantinată. Nu se intră, nu se iese. Cei cu dezinsecţia înca vin de două ori pe săptămână şi o dezinfectează. Dar... da, este adevărată toată chestia.
Contactaţi de o echipă Observator, reprezentanţii hotelului nu au vrut să ofere niciun punct de vedere legat de acest subiect.
Dacă aţi surprins imagini care pot deveni o ştire, ni le puteţi trimite prin formularul Fii Observator, pe WhatsApp la numărul 0722.699.800, pe pagina de Facebook Observator sau pe mail, la adresa [email protected].
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰