Video Cei mai urmăriţi influenceri din România îşi dezvăluie secretele. Ce presupune meseria de creator de conţinut
Sunt tineri români care au recunoscut la timp potenţialul a tot ceea ce înseamnă social media, iar acum au ajuns să câştige şi să trăiască din asta. Au sute de mii, chiar milioane de urmăritori pe Instagram sau pe Tik Tok. Practic, o meserie full time de creatori de conţinut.
Pentru că e nevoie de muncă, uneori sub presiune, există şi team buildinguri pentru creatorii de conţinut. Un exemplu este şi evenimentul Casa Tik Tok, aflat la a patra ediţie, care i-a reunit aseară pe câţiva dintre cei mai urmăriţi tiktokeri români.
''Sunt curioasă ce învăţaţi aici?
Tips and tricks legat de fotografie, videouri, content. Şi cum să lucrăm sub presiune.
Adică?
- Selly trece "La muncă!". Cunoscutul vlogger a ajuns să fie gunoier sau alpinist utilitar
- Din influenceri ajung anonimi. Creatorii de conţinut plâng de disperare, după ce Rusia a tăiat accesul la Instagram
- Eurovision 2022. wrs şi-a rupt cămaşa la repetiţiile României şi a oferit cel mai vizionat clip al zilei pe TikTok
Avem foarte multe lucruri de făcut. Suntem provocaţi, trăim pentru deadlineuri.
Adică la voi nu există zi liberă.
Niciodată''.
Alexandra Constantin, digital manager: Primul lucru și cel mai important este personalitatea influencerului. În al doilea rând, ne uităm la audiența pe care o are influencerul.
Reporter: Spune-mi, te rog, un minim de urmăritori pe care ar trebui să îl aibă un influencer.
Alexandra Constantin, digital manager: Oricare ar fi audiența, dacă oamenii sunt aproape de tine și poți transmite mesajul oricărui brand.
Vezi mai multe detalii în materialul video de mai sus.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰