Antena Meniu Search
x

Curs valutar

Toyota şi-a retras publicitatea de la TV legată de Jocurile Olimpice. Competiţia nu are sprijinul populaţiei

Compania producătoare de automobile Toyota, sponsor al JO de la Tokyo, nu va difuza la televiziune reclame legate de evenimentul olimpic, din cauza faptului că acesta nu are susţinerea populaţiei locale, informează mundodeportivo.com, citat de news.ro. Două treimi dintre japonezi nu cred că pot fi organizate jocuri sigure în timpul pandemiei Covid-19.

de Redactia Observator

la 19.07.2021 , 18:44

Toyota şi-a retras publicitatea de la TV legată de Jocurile Olimpice din cauza faptului că întrecerea olimpică nu are sprijinul populaţiei - Profimedia

CEO-ul Toyota Motor Corp, Akio Toyoda, nu va participa la ceremonia de deschidere, a scris, luni, ziarul Yomiuri. Aproximativ 60 de companii japoneze, care au plătit mai mult de trei miliarde de dolari pentru drepturi de sponsorizare la Jocurile Olimpice amânate din 2020, se confruntă acum cu dilema dacă îşi leagă sau nu brandurile de un eveniment care nu a reuşit să obţină un sprijin popular puternic.

Două treimi dintre japonezi se îndoiesc că ţara poate găzdui JO în condiţii de siguranţă, pe fondul unui nou val de infecţii cu noul coronavirus, potrivit unui sondaj publicat de cotidianul Asahi, cu doar patru zile înainte de ceremonia de deschidere de la Tokyo.

În sondaj, 68 la sută dintre respondenţi şi-au exprimat îndoielile cu privire la capacitatea organizatorilor Jocurilor Olimpice de a controla infecţiile cu Sars-CoV-2, iar 55 la sută au fost împotriva organizării competiţiei. Trei sferturi din cele 1.444 de persoane care au participat la sondajul telefonic au declarat că sunt de acord cu decizia de a interzice prezenţa spectatorilor în tribune la probele olimpice.

Articolul continuă după reclamă

Pe măsură ce cazurile de Covid-19 cresc în Tokyo, oraş aflat sub cea de-a patra stare de urgenţă, a crescut îngrijorarea publicului că organizarea unui eveniment cu zeci de mii de sportivi, oficiali şi jurnalişti străini ar putea accelera rata de infectare în capitala Japoniei şi ar putea aduce mai multe variante infecţioase sau mortale ale virusului.

Preşedintele Comitetului Olimpic Internaţional, Thomas Bach, speră că publicul japonez va fi favorabil Jocurilor Olimpice (23 iulie-8 august) odată cu începerea competiţiei şi după ce sportivii japonezi vor începe să câştige medalii.

Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Comentarii


Întrebarea zilei
SONDAJ: Aţi folosit un Advent Calendar în perioada sărbătorilor de iarnă?
Observator » Jocurile Olimpice de la Tokyo » Toyota şi-a retras publicitatea de la TV legată de Jocurile Olimpice. Competiţia nu are sprijinul populaţiei