Antena Meniu Search
x

Curs valutar

BLACK FRIDAY. Câţi BANI au cheltuit românii în primele opt ore de la startul campaniei Black Friday 2016

BLACK FRIDAY. Valoarea tranzacţiilor de Black Friday din acest an a ajuns la peste 6,7 milioane de lei în intervalul 00.00- 08.00, iar numărul de tranzacţii a fost 8.737, a declarat vineri managerul PayU România, Marius Costin, care a mai spus că în primele opt ore ale Black Friday din acest an coşul mediu de cumpărături a fost de 774 de lei, în creştere cu 22% faţă de datele înregistrate pentru Black Friday din 2015.

de Redactia Observator

la 18.11.2016 , 08:50

BLACK FRIDAY. Valoarea tranzacţiilor de Black Friday din acest an a ajuns la peste 6,7 milioane de lei în intervalul 00.00- 08.00, iar numărul de tranzacţii a fost 8.737, a declarat vineri managerul PayU România, Marius Costin, care a mai spus că în primele opt ore ale Black Friday din acest an coşul mediu de cumpărături a fost de 774 de lei, în creştere cu 22% faţă de datele înregistrate pentru Black Friday din 2015.

BLACK FRIDAY. Cea mai mare tranzacţie de Black Friday din acest an, din intervalul 00.00-08.00, fost de 143.000 de lei.

BLACK FRIDAY. PayU România estimează că valoarea tranzacţiilor din acest an de Black Friday va ajunge la 110 milioane lei, în creştere cu 60% faţă de aceeaşi perioadă din 2015.

Vezi și

BLACK FRIDAY. “La ora 08.13, numărul de tranzacţii pe minut înregistrat de Black Friday a ajuns la 500, în timp ce anul trecut vârful a fost de 200 de tranzancţii pe minut”, a spus Costin.

BLACK FRIDAY. Black Friday este ziua care urmează Zilei Recunoştinţei în Statele Unite şi care deschide sezonul de cumpărături de Crăciun. Comercianţii români au preluat acestă sărbătoare, dar unii retaileri anunţă reduceri şi înainte sau după ziua evenimentului.

BLACK FRIDAY. Cele mai mari companii care oferă reduceri cu ocazia Black Friday în România sunt eMag.ro, evoMag, Elefant.ro, Flanco, Ikea sau Carrefour.

BLACK FRIDAY. Mai multe site-uri, inclusiv cel al eMag, au picat din cauza traficului intens.

BLACK FRIDAY. În România, PayU lucrează cu parteneri precum Telekom, BlueAir, Paravion, eMag, UPC, Elefant.ro, Altex, Flori de Lux, Magnolia, NN Asigurari, Allianz Direct, Eventim.ro, Decathlon, Fashion Days şi alţii. PayU este divizia de plăţi online a Naspers Ltd, grupul media sud-african fondat în 1915, ce oferă servicii în peste 133 de ţări.

Sursa: News.ro

Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Comentarii


Întrebarea zilei
Dacă aţi putea alege din nou, aţi opta pentru acelaşi loc de muncă?
Observator » Ştiri sociale » BLACK FRIDAY. Câţi BANI au cheltuit românii în primele opt ore de la startul campaniei Black Friday 2016