La Bucureşti s-au inaugurat două dintre cele mai scumpe staţii de metrou din Europa
Trăim vremuri de împliniri măreţe. Şefii Transporturilor s-au plimbat cu mare fast la inaugurarea a două staţii de metrou în cartierul Bucureştii Noi. După amânări repetate, cele mai scumpe staţii de metrou din istoria recentă a României pot fi folosite acum de locuitorii din zonă.
Trăim vremuri de împliniri măreţe. Şefii Transporturilor s-au plimbat cu mare fast la inaugurarea a două staţii de metrou în cartierul Bucureştii Noi. După amânări repetate, cele mai scumpe staţii de metrou din istoria recentă a României pot fi folosite acum de locuitorii din zonă.
"Urmează staţia Laminorului cu peron pe partea dreaptă!" Un anunţ pe care zeci de mii de bucureşteni îl aşteptau de câţiva ani. Staţiile de metrou Laminorului şi Străuleşti, printre cele mai scumpe din Europa, au fost inaugurate după întârzieri repetate.
Capacitatea maximă este de 50 de mii de pasageri pe oră, spun reprezentanţii Metrorex. Însă ea va putea fi atinsă abia după ce prin cele două staţii vor circula trenuri noi.
Călător la metrou a fost astăzi şi ministrul Transporturilor.
Deşi bucuroşi că vor avea, în sfârşit, metrou în cartier, locuitorii din zonă recunosc că se săturaseră de şantier.
Cele două staţii inaugurate astăzi nu sunt singurele întârzieri înregistrate de Metrorex, care a deschis numai 11 staţii de la Revoluţie şi până acum. Magistrala din Drumul Taberei, cartier transformat de câţiva ani în şantier, va fi gata abia în prima jumătate a anului viitor.
Cât despre magistrala de metrou care ar urma să lege Capitala de aeroportul Otopeni, aceasta rămâne încă un vis pe hârtie, deşi ar fi trebuit să fie deja funcţională până în 2020.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰