SIMULARE EVALUARE NAȚIONALĂ 2017 Matematică. SUBIECTE, BAREM și CALENDAR. Peste 450.000 de elevii ai claselor a VIII-a, a XI-a şi a XII-a au început, de luni, simularea Evaluării Naţionale, respectiv a Bacalaureatului.

SIMULARE EVALUARE NAȚIONALĂ 2017 Matematică. SUBIECTE, BAREM și CALENDAR.

Elevii clasei a VIII-a au susţinut, luni, simularea probei scrise la limba şi literatura română de la Evaluarea Naţională, marţi la limba maternă, iar astăzi susţin proba la matematică.

Ministerul Educaţiei a publicat mai multe modele de subiecte la Matematică, pentru simularea examenului de evaluare națională 2017. VEZI AICI

Probele simulărilor încep la ora 09.00, dar accesul elevilor în sălile de clasă se va face doar până la ora 08.30. Din momentul în care primesc subiectele, şcolarii de clasa a VIII-a au la dispoziţie două ore pentru rezolvarea lor.

Modelele de subiecte, însoțite de baremele de evaluare și de notare, au fost postate încă din luna noiembrie 2016 pe subiecte2017.edu.ro. În cadrul acestei pagini, se regăsește o arhivă ce conține subiectele susținute în anii precedenți în sesiunile de examen, dar și subiectele de la simulările naționale din ultimii ani.

De asemenea, edu.ro a publicat BAREMELE de corectare și SUBIECTELE la Limba și literatura română, precum și pe cele de la Limba și literatura maternă.

Rezultatele la simulările examenelor naţionale vor fi afişate în 31 martie, la unităţile de învăţământ, şi vor fi analizate prin discuţii cu elevii, dezbateri în clasă, şedinţe cu părinţii şi la nivelul consiliului profesoral, în vederea îmbunătăţii performanţelor şcolare.

Notele obţinute nu se trec în catalog, decât la solicitarea expresă a elevilor.

Simularea pentru Bacalaureat a început luni cu limba română, marţi la limba maternă şi astăzi la istorie pentru profilul umanist şi la matematică pentru profilul real, la cele trei probe participând atât elevii din clasa a XII-a, cât şi cei din clasa a XI-a.

Simularea probei la alegere a profilului şi specializării, susţinută la una dintre materiile biologie, chimie, fizică, economie, filosofie, geografie, informatică, logică şi argumentare, sociologie, psihologie, va avea loc vineri şi la aceasta vor participa doar elevii clasei a XII-a.

Evaluările naţionale la clasele a II-a, a IV-a şi a VI-a

În aprilie vor avea loc şi evaluările naţionale la finalul claselor a II-a, a IV-a şi a VI-a. Primii testaţi vor fi elevii clasei a II-a, în săptămâna dinaintea Paştilor, respectiv în 10 aprilie vor fi probele scrise la limba romană şi limba maternă, în 11 aprilie citit la cele două discipline, în 12 aprilie proba scrisă la matematică şi în 13 aprilie limba română pentru minorităţile naţionale, scris şi citit.

Elevii clasei a IV-a vor susţine doar probe scrise la evaluarea naţională, în 3 mai la limba română, în 4 mai la matematică şi în 5 mai la limba maternă.

Vor urma elevii clasei a VI-a, care vor susţine probe la limbă şi comunicare în 10 mai şi la matematică şi ştiinţe ale naturii în 11 mai.

Tezele vor avea loc cu cel puţin trei săptămâni înainte de finalul semestrului al II-lea.

În acest an, pentru programul “Şcoala Altfel” nu mai este o perioadă fixă, fiecare şcoală putând decide în ce săptămână organizează aceste activităţi. În semestrul al doilea, şcolile pot opta să organizeze “Şcoala Altfel” în săptămânile: 27 februarie - 31 martie şi 15 mai - 9 iunie pentru învăţământul preşcolar şi primar, respectiv 27 februarie - 31 martie şi 15 mai - 9 iunie pentru învăţământul gimnazial, liceal, profesional şi postliceal. Perioada programului "Şcoala altfel” nu trebuie să coincidă cu cea în care se susţin tezele semestriale.

Vacanţa de vară va începe în 17 iunie şi se va încheia în 10 septembrie.

Unde preferaţi să vă cazaţi în vacanţă, la hotel sau închiriaţi un apartament?

Observator » Stiri sociale » SIMULARE EVALUARE NAȚIONALĂ 2017. Astăzi, proba la matematică. Vezi SUBIECTE, BAREM și CALENDAR