Antena Meniu Search
x

Video "Nu schimbi regulile în mijlocul jocului". Mamaia rămâne din nou fără identitate şi strategie, după ce concursul pentru noul logo al staţiunii va fi reluat

Telenovelă fără sfârşit la Mamaia! Concursul pentru noul logo al staţiunii va fi reluat. Voturile date celor 11 propuneri din semifinală au fost anulate - autorităţile vor să ia totul de la capăt. Singura care pierde în această mare de incertitudine este aşa-numita perlă a litoralului, fără identitate şi strategie de turism.

de Redactia Observator

la 28.02.2024, 19:55

Vezi și

Mamaia - inima mării şi a distracţiei, un soare şi o inimă în loc de punctul pe litera „i“. Este unul dintre logo-urile semifinaliste. Creatoarea lui se simte nedreptăţită. 

Mamaia rămâne din nou fără identitate şi strategie

Jenea Ignat, semifinalistă: Nu schimbi regulile în mijlocul jocului, nu este corect pentru nimeni. La mijlocul drumului, când lumea a votat, şi tu spui că se anulează toate voturile şi se ia de la zero e un soi de lipsă de respect.

Preşedintele Organizaţiei de Management al Destinaţiei spune că a schimbat regulamentul doar ca să dea şansa de participare mai multor artişti. 

Pe acelaşi subiect

George Măndilă, preşedintele Organizaţiei de Management al Destinaţiei: Am primit foarte multe emailuri de la graficieni atât din România, cât şi din Diaspora, 55 sau 56 de cereri. Ne-au spus că nu a ajuns la ei informaţia. Am păstrat primele 10-11 variante, le păstrăm în semifinale, acum dăm drumul la o a doua înscriere. Vom avea 20 de semifinaliste.

Juraţii, printre care mangeri din turism, profesori de design şi de marketing, au, însă, altă variantă. 

 Alex Icodin - profesor design și arte vizuale, jurat al competiţiei: Primele zece erau cumva nişte execuţii destul de clişeistice. Cu simboluri generice, umbreluţă, un val, un soare. Nu am găsit în logourile din prima tranşă acele lucruri diferenţiatoare în care să zic: Da, domnule, e despre Mamaia. Eu puteam să iau să pun umbreluţa aia şi la Eforie. 

Cristian Bărhălescu - expert în turism: Este foarte important ca Mamaia să înţeleagă că trebuie promovare făcută multă şi mai puţină poveste pe logo, mai puţină discuţie pe culorile pe care le face, acestea ar fi fost bine să fie făcute în cadrul unui concurs cu agenţii de publicitate şi, astfel, să avem ceva coerent de la specialişti. 

Cei care au ajuns în finala primei etape au dreptul să înscrie şi în următoarea logouri noi. Câştigătorul final va fi desemnat pe 10 aprilie şi va fi răsplătit cu 5.000 de euro. 

Mihai Bârsan - expert branding: Sfaturile mele pentru designeri sunt, în primul rând, să participe, să vină cu curaj, cu magie. Are nevoie de un grafician cu putere mare de imaginaţie staţiunea Mamaia, ca să respecte acest arhetip de magician al stării de distracţie. Să meargă dincolo de clişee. 

Primăria Constanţa colectează taxă de promovare de la hotelurile din Mamaia, dar a ratat, pentru al doilea an la rând, participarea la cel mai important târg de turism din ţară. Acum, a amânat, din nou, stabilirea logoului de staţiune, cu două luni înainte să vină primii turişti pe litoral, de 1 Mai. 

Ți-a plăcut acest articol?

Like | 1 vot
Întrebarea zilei

Cum vă petreceţi Floriile?

Observator » Travel » "Nu schimbi regulile în mijlocul jocului". Mamaia rămâne din nou fără identitate şi strategie, după ce concursul pentru noul logo al staţiunii va fi reluat