Şoseaua dintre Galaţi şi Măcin, tasată la un an de la inaugurare. Circulaţia se desfăşoară pe un singur sens
Nu doar podul peste Dunăre de la Brăila are grave probleme, ci şi drumul făcut şi inaugurat odată cu podul, cel care face legătura cu oraşul Măcin. Acesta se tasează în două locuri, iar circulaţia se desfăşoară pe un singur sens, semaforizat. Practic întregul proiect pare a fi blestemat. Reprezentanţii statului spun că s-au folosit materiale de slabă calitate.
De Redactia Observator la 15.06.2024, 07:54Peste un kilometru de șosea închisă pe un sens. S-a montat, totuşi, un semafor, dar cozile de mașini care se formează sunt de câteva sute de metri. Asta pentru că au apărut tasări în pământul de sub șosea.
Circulaţia a fost închisă pe un sens
Şoseaua care face legătura cu Măcin a fost inaugurată in același timp cu podul, adică în urmă cu aproape un an. Au apărut deja tasări majore în mai multe locuri pe această şosea, iar constructorul intervine în aceste momente pentru a remedia problema.
"Se întâmplă exact ce se întâmplă şi pe pod, adică apar deteriorări din cauza execuţiei proaste şi a materialelor. Nu vom recepţiona aceste lucrări până când ele nu vor fi conforme şi până atunci vom emite şi penalizări la adresa constructorilor", a declarat Alin Șerbănescu - CNAIR.
- Impact frontal între două TIR-uri, în Bihor. Unul dintre autocamioane a luat foc: cum s-a produs accidentul
- Când vom circula pe cei 453 de km de autostradă dintre Suceava şi Buzău. Două loturi ar putea fi finalizate anul...
- "Golden Gate-ul" românesc a ajuns un dezastru. Bucăţile de asfalt de desprind cu mâna. Constructorul italian...
- Au apărut noi fisuri şi tasări la Golden Gate-ul românesc. Drumul s-a stricat din nou şi ar putea fi reasfaltat....
- "Golden Gate-ul" românesc, o epopee fără sfârşit. După fisuri şi reparaţii, localnicii se plâng că tirurile...
Denivelările din asfalt, pe podul peste Dunăre de la Brăila, încă nu au fost remediate. O parte din banda 1 de circulaţie pe sensul Tulcea-Brăila este închisă. Urmează să se închidă şi în acest loc în zilele următoare
Şoferii care circulă prin zona sunt dezamăgiți de întregul proiect.
Podul peste Dunăre de la Brăila, împreună cu drumurile de legătură, au costat 500 de milioane de euro, iar de la inaugurare, în urma cu 11 luni, problemele s-au ținut lanț.