Ce condiţii trebuie să îndeplineşti ca să devii pilot şi cum arată locul de antrenament
2 ani de teorie, urmaţi de practică. Acesta este procesul prin care trebuie să treacă cei interesaţi să devină piloţi.
De Rosse Stan la 21.07.2021, 15:54- Cele mai importante știri ale zilei sunt la Observator 19, Antena 1
Chestia asta de before take off, se face când suntem aliniaţi la pistă. Flight control, stânga, dreapta, sus, jos. Checked!
Matei Valentin, viitor pilot: Avem 14 materii, total diferite Mecanica zborului, avem psihologie şi anatomie, în cazul în care avem o problemă în timpul zborului să o putem ientifica. Navigaţia şi flight planning mi s-au părut cele mai grele.
Mai ales că în prezent funcţia de navigant a fost înlocuită de calculatoare. Totuşi, cei care vor să înveţe să piloteze trebuie să aibă cunoştinţe clare de fizică, matematică şi limba engleză, pentru că lecţiile nu sunt predate în română.
Matei Valentin, viitor pilot: Ştii că de tine depinde viaţa ta şi supravieţuirea ta, modul în care te organizezi în cabină.
- Ruşii şi-au prezentat cel mai nou model de avion de vânătoare: Sukhoi S-75 "Checkmate". Rostec se laudă că e...
- Ziua Aviației Române și a Forțelor Aeriene, sărbătorită pe 20 iulie 2021. Ce semnificație are această dată
- Elicopterul BlackHawk a survolat zona în căutarea unui loc pentru aterizare, la doar 20 metri altitudine: "Foarte,...
George Barbu, director SSAvC: Cred că cea mai mare provocare este să zboare singuri. Se zboară în dublă comandă, în simplă comandă şi mai avem o zicală în aviaţie - avem 2 saci, unul plin cu noroc şi unul gol cu cunoştinţe. Scopul e să se umple cel cu cunoştinţe înainte să se golească cel cu noroc.
Matei Valentin, viitor pilot: În momentul în care zburăm prima oară cu o aeronavă, primim o insignă de argint. Ţi-o dăruiesc chiar dacă nu vei avea ocazia să zbori singură.
Simulatoare pe care şi companiile aeriene le folosesc să-şi antreneze piloţii şi echipajul. Mai ales pentru situaţii de urgenţă.
Vlad Stoian, pilot-instructor: Este un simulator pentru operarea uşilor. Suntem într-un caz de urgenţă. Ce facem? Hai să simulăm şi noi această acţiune.
Vlad Stoian, pilot-instructor: Aici avem simulatorul de foc şi fum. Unul din exerciţiile simulate este o parte de search and rescue, în care tot avionul este cuprins de fum. Avem 3 bebeluşi pe care îi ascundem şi trebuie să îi salveze cât mai repede posibil. Deşi lucrăm cu foc adevăral, fumul este inofensiv, nu folosim halogeni. Avem o suprafaţă mică dar sunt greu de găsit.Trebuie să mergeţi de-a buşilea ca să nu inhalaţi fum şi să vă mişcaţi repede. Vreau să vă arăt şi bebeluşii. Îmi mai dai unul?
Propun să mergem să vedem şi Boeing-ul.
Blocarea uşii este doar unul dintre exerciţii. Există scenariul... cu foc, de amerizare sau armarea toboganului. Asta pare interesant!
Vlad Stoian, pilot-instructor: În caz de evacuare primii care coboară îi ajută pe ceiallţi. Te aşezi, mâinile la piept.
Şi suntem gata de zbor!