Prima casă a stârnit din plin inventivitatea agenţilor imoiliari. În poză e vopsit gardul, înaăuntru...
S-a deschis robinetul la Prima Casă, iar ţepele oferite de samsarii de locuinţe sunt tot mai multe.
De Redactia Observator la 21.03.2018, 21:37S-a deschis robinetul la Prima Casă, iar ţepele oferite de samsarii de locuinţe sunt tot mai multe. Fotografiile artistice postate pe site-urile de vânzări nu reflectă, de multe ori, realitatea. Camerele par enorme, iar casa este descrisă în cuvintele pe care clienţii doresc să le audă: curată, proaspăt renovată, materiale de lux. Aşa se face că de multe ori ajung să plece de la vizionare dezamăgiţi de ceea ce văd.
Fotograful profesionist a surprins acest apartament scos la vânzare din cele mai bune unghiuri. Astfel, l-a făcut să pară mai spaţios decât e, dar şi mai luxos. Iar agenţii de vânzări ştiu că asta e cea mai bună strategie de marketing. "Cel mai mult îi atrag pozele frumoase. Spre exemplu, era un apartament promovat de mai multe agenţii, dar clientul care l-a şi cumpărat a venit la mine pentru că aveam cele mai frumoase poze."
Vânzătorii apelează cel mai adesea la strategiile emoţionale pentru a-şi impresiona clienţii. Mai exact, prin formulări de tipul "apartament inedit" sau "proiect exclusivist".
Şi cu preţul se poate jongla, astfel încât clientul să creadă că a dat peste cea mai bună ofertă de pe internet. În loc de 80.000 de euro, e mai atractiv un preţ de 79.900. Şi lista poate continua. Experienţele românilor sunt nenumărate.
"Pe scurt, m-a întrebat omul de o adresă de mail. I-am dat-o și am așteptat ofertele. Care au venit la scurt timp, dar erau foarte diferite de ce văzusem eu pe site. Garsoniere mici, mobilate clasic sau chiar fără gust, aglomerate aiurea, cu băi vechi, balcoane neînchise, etaje superioare, etc".
Sunt şi clienţi care nu urmăresc deloc fotografiile.
Sunt sute de cazuri în care vânzătorii se folosesc de fotografiile altor agenţii pentru a promova o locuinţă sau postează aceeaşi locuinţă pe mai multe site-uri, la preţuri diferite, pentru a scoate un profit cât mai mare.