Antena Meniu Search
x

Curs valutar

Foto Kim Kardashian este „zguduită de imaginile tulburătoare” ale ultimei campanii Balenciaga. Cum a ajuns o şedinţă foto cu copii ţinta criticilor pe internet

Casa de modă Balenciaga a fost puternic criticată pentru o ședință foto în care mai mulţi copii au pozat cu ursuleţi cu accesorii BDSM, relatează BBC. Imaginile, lansate ca parte a unei campanii de promovare a gamei sale Objects, au fost criticate dur în mediul online, motiv pentru care Kim Kardashian, un ambasador al mărcii, a declarat că „orice încercare de a normaliza orice fel de abuz asupra copiilor nu ar trebui să aibă loc în societatea noastră”. Balenciaga a şters imaginile și spune că va lua măsuri. 

de Redactia Observator

la 28.11.2022 , 17:34

Kim Kardashian este „zguduită de imaginile tulburătoare” ale ultimei campanii Balenciaga. Cum a ajuns o şedinţă foto cu copii ţinta criticilor pe internet Kim Kardashian este „zguduită de imaginile tulburătoare” ale ultimei campanii Balenciaga. Cum a ajuns o şedinţă foto cu copii ţinta criticilor pe internet - Profimedia Images

Fotografiile din două dintre cele mai recente campanii ale Balenciaga, una dintre cele mai importante mărci din lume la momentul actual, i-au făcut pe oameni să se enerveze şi să critice dur casa de modă.

Prima a fost o serie de imagini care înfățișau mai mulţi copii, care pozau cu gențile în formă de ursuleți de pluș ale companiei. 

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

Articolul continuă după reclamă

Totuşi, deşi genţile arată ca niște jucării la prima vedere, ursuleţii poartă hamuri de piele şi alte accesorii asociate cu practici sexuale. 

Pe acelaşi subiect

Criticii au trecut apoi la o a doua imagine dintr-o campanie anterioară, separată, care promova colaborarea mărcii cu Adidas. Una dintre imagini arăta o geantă așezată deasupra unor documente.

Când oamenii au mărit textul, se putea observa că actele erau dintr-o hotărâre a Curții Supreme din SUA, referitoare la imagini indecente cu copii.

Campaniile au început pe 16 noiembrie

Balenciaga a început să posteze imaginile pe rețelele de socializare pe 16 noiembrie.

Au început să devină virale, în special în SUA. Utilizatorii s-au opus rapid asupra a ceea ce ei văd drept „suprasexualizare” a celor mici. 

Pe măsură ce critica s-a acumulat, un tweet sarcastic al Youtuber-ului June Nicole Lapine a primit foarte multe reacţii, iar Balenciaga a șters toate imaginile la scurt timp. 

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

Unele canale media de dreapta din SUA au difuzat povestea și au acuzat casa de modă că „susține pornografia infantilă”.

Acuzația a fost alimentată de campania pentru colaborarea sa cu Adidas, care conținea notele de caz care se referă la „pornografia virtuală cu copii”.

Balenciaga şi-a cerut scuze pe Instagram

Balenciaga şi-a cerut scuze celor 14 milioane de urmăritori de pe Instagram și a spus că gențile sale de pluș „nu ar fi trebuit să fie prezentate de către copii”.

Articolele au fost scoase de la vânzare și imaginile au fost şterse de pe toate platformele web.

Fotograful Gabriele Galimberti - care a filmat campania cu genţile în formă de urs de pluș - a făcut și el o declarație. A spus că nu are control asupra modelelor sau produselor folosite în fotografiile Balenciaga și a subliniat că acestea nu sunt explicite.

Gabriele Galimberti a mai subliniat că nu a avut legătură cu ședința foto Adidas.

Balenciaga și-a cerut scuze și pentru că a afișat documentele în campania de colaborare Adidas. A spus că a luat măsuri legale împotriva persoanelor pe care le-a angajat pentru a produce imaginile pentru includerea unor „articole neaprobate”.

Reacţia lui Kim Kardashian

Kim Kardashian a fost şi ea criticată în privința imaginilor, pentru că nu a oferit un răspuns imediat la acuzaţii, fiind unul dintre ambasadorii de seamă ai casei de modă. 

Vedeta lucrează în mod regulat împreună cu Balenciaga - dar nu a comentat scandalul până pe 27 noiembrie, la mai bine de o săptămână după ce imaginile au apărut pe internet.

În postări pe Instagram și pe Twitter, ea a spus că a fost „zguduită de imaginile tulburătoare” și că „orice încercare de a normaliza orice fel de abuz asupra copiilor nu ar trebui să aibă loc în societatea noastră – punct”.

Ea a spus că tăcerea ei nu se datorează lipsei de dezgust și ultraj, ci pentru că a vrut să vorbească cu Balenciaga pentru a „înțelege singur cum s-ar fi putut întâmpla asta”.

Lăudând brandul pentru eliminarea campaniilor și pentru faptul și-a cerut scuze, ea a spus că își „reevaluează” relația cu compania.

Totuşi, a ţinut să precizeze că speră că marca a înțeles gravitatea problemei și că va lua măsuri pentru a se asigura că „nu se va mai întâmpla niciodată”.

Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Comentarii


Întrebarea zilei
Dacă aţi putea alege din nou, aţi opta pentru acelaşi loc de muncă?
Observator » Entertainment » Kim Kardashian este „zguduită de imaginile tulburătoare” ale ultimei campanii Balenciaga. Cum a ajuns o şedinţă foto cu copii ţinta criticilor pe internet