Antena Meniu Search
x

Video Zborul din România care a durat 9 minute. Pasagerii, revoltaţi după ce au fost ţinuţi 2 ore în avion

Revoltă printre pasagerii unui zbor Treviso, Italia - Bucureşti. Sute de oameni au fost ţinuţi blocaţi în avion, timp de două ore, după aterizare. Asta după ce aeronava a fost redirecţionată pe aeroportul din Băneasa, pentru că pista din Otopeni, unde trebuia să ajungă iniţial, era înzăpezită. Cu toate acestea, compania aeriană a refuzat să-i debarce pe călători în Băneasa şi a preferat să aştepte acolo. A urmat apoi încă un zbor de 9 minute.

Cristi Popovici
de Cristi Popovici

la 09.01.2024, 17:17

Vezi și

Vremea rea a dat peste cap totul. Seara trecută, pasagerii unui zbor Treviso, Italia - Bucureşti operat de Ryanair au aşteptat două ore în avion, după aterizare. "Cursa neobişnuită de la Aeroportul Băneasa către Aeroportul Otopeni a avut loc seara trecută. Aeronava low-cost venea de la Treviso şi trebuia să aterizeze iniţial la Otopeni, la ora 18:30. În acel moment însă, aeroportul efectua lucrări de curăţare şi dezgheţare a pistei, motiv pentru care pilotul a luat decizia să aterizeze pe Băneasa", transmite Cristi Popovici, reporter Observator.

Zbor de coşmar: pasageri blocaţi în avion

"Neavând combustibil pentru a survola Capitala timp de 30 de minute, până la terminarea operaţiunilor de la sol. Ajunşi pe Băneasa, pasagerii au crezut că vor fi debarcaţi, însă decizia pilotului i-a surprins. Acesta a hotărât să realimenteze şi apoi să decoleze către Otopeni, destinaţia originală. Întreaga operaţiune s-a întins însă pe aproape 3 ore, timp în care oamenii de la bord spun că nu au primit nicio informaţie despre cele întâmplate", adaugă Cristi Popovici, reporter Observator.

"La un moment dat, unul dintre pasageri chiar a sunat la 112, cerând Poliţiei să intervină. În cele din urmă, avionul a făcut acest zbor de 8 kilometri către Otopeni. 21 de minute au durat zborul şi aterizarea. Reprezentanţii companiei nu au comentat decizia luată de pilot. Experţii în aviaţie spun însă că totul a fost din raţiuni financiare, compania având contract de servicii aeroportuare cu Otopeniul şi nu ar fi vrut să plătească suplimentar pentru Băneasa", mai spune Cristi Popovici, reporter Observator.

Pe acelaşi subiect

Pista Aeroportului Otopeni, înzăpezită

O aeronavă Ryanair care trebuia să aterizeze, luni seară, pe Aeroportul Otopeni a aterizat la Băneasa, dar compania a luat decizia de a nu debarca pasagerii. Aterizarea s-a făcut în intervalul de timp în care pista de la Otopeni era curăţată. Avionul a ajuns la Otopeni cu două ore şi jumătate întârziere.

"În seara zilei de 8 ianuarie a.c., o aeronavă aparţinând companiei Ryanair şi care efectua un zbor pe ruta Treviso - Bucureşti Henri Coandă, cu ora programată pentru aterizare 18:30, a solicitat aterizarea pe aeroportul de rezervă, Bucureşti Băneasa - Aurel Vlaicu. După aterizarea efectuată la ora 19:04, compania aeriana Ryanair a luat decizia de a nu debarca pasagerii şi a solicitat alimentarea şi degivrarea aeronavei în vederea decolării către Otopeni. Facem precizarea că Aeroportul Băneasa era pregătit (atât din punct de vedere al infrastructurii cât şi al serviciilor la sol) pentru procesarea pasagerilor", au transmis, luni seară, oficialii Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti.

Potrivit acestora, "în vederea îndepărtării depunerilor de zăpadă şi tratării antiîngheţ a pistei 08R-26L (Otopeni), a fost anunţată închiderea operării pe această pistă pentru intervalul 18:30-19:10". Aeronava Ryanair a decolat către Otopeni la ora 20:52.

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Mici cu E.coli şi zgârciuri în loc de carne, printre produsele comercializate în magazine. Aţi avut parte de experienţe neplăcute?

Observator » Evenimente » Zborul din România care a durat 9 minute. Pasagerii, revoltaţi după ce au fost ţinuţi 2 ore în avion