Photoshop-ul costă la capitolul popularitate. Iar ultima victimă este chiar Kim Kardashian!
Photoshop-ul costă la capitolul popularitate. Iar ultima victimă este chiar Kim Kardashian.
Photoshop-ul costă la capitolul popularitate. Iar ultima victimă este chiar Kim Kardashian.Vedeta a distribuit o poză pe reţelele de socializare pe care a editat-o atât de mult, încât, fără să-şi dea seama, în loc să-şi micşoreze doar talia, a miscşorat şi autoturismul din spate său, la fel şi marcajele de pe asfalt. Greşeala jenantă a iscat imediat glume ironice şi controverse în rândul fanilor.
Nu este prima dată când Kim Kardashian face o astfel de eroare, însă de fiecare dată fotografia face valuri în întreaga lume, semn că şi publicitatea negativă tot publicitate este!
Comentarii
Întrebarea zilei
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰