Antena Meniu Search
x

Şantierele mai multor autostrăzi promise an de an de autorităţi sunt blocate

Autostrăzile sunt tot timpul mai multe, când le numără demnitarii. Avem în execuţie 18 şosele de mare viteză, ne spune ministrul Transporturilor.

Vezi și

Autostrăzile sunt tot timpul mai multe, când le numără demnitarii. Avem în execuţie 18 şosele de mare viteză, ne spune ministrul Transporturilor. De fapt, ministrul a numărat şantierele.  În timp ce oficialii umflă kilometri pe hârtie, prima autostradă urbană este blocată de un fost canton CFR transformat în casă.

Cu 15 kilometri de autostradă deschişi circulaţiei de la începutul anului, pe autostrada Lugoj-Deva, România are 748 de kilometri de şosea de mare viteză. În continuare, sunt cei mai puţini din toată Europa. Proaspăt numit la Transporturi, Felix Stroe promite 150 de kilometri de şosea de mare viteză. Nu acum, ci la anul.

În realitate, avem 4 autostrăzi rămase moştenire multor miniştri ai Transporturilor. Sunt în lucru de-o veşnicie. Pe autostrada Transilvania se lucrează de mai bine de 10 ani. Iar, pe autostrăzile Bucureşti-Ploieşti, Braşov-Borş, Lugoj-Deva şi Sebeş-Turda se lucrează de mai mult de 5 ani. 

După ce liliecii, urşii, dar şi cimitirele au blocat santierele din ţara noastră, acum nici autostrada Bucureşti-Ploieşti nu poate înainta din cauza unui canton al CFR. Clădirea a fost cumpărată şi locuită, iar constructorii nu au putut obţine toate avizele de la autorităţi la timp. 

Pe acelaşi subiect

Tipic româneşte, cantonul CFR transformat în casă se află în mijlocul autostrăzii unde trebuie contruit un pasaj peste calea ferată. Proprietarul a fost expropriat şi a primit în jur de 30.000 de euro. 

După câteva luni în care lucrările la pod nu au putut înainta, oficialii din Primăria sectorului 2 ne-au comunicat că au semnat abia azi autorizaţia de demolare a cantonului. 

Porţiunea de 6 kilometri, care ajunge până în nordul Capitalei, a fost promisă pe rând de oficialii de la drumuri. De exemplu, fostul şef că va deschide prima autostradă urbană la finalul anului 2016. 

Cei 6 kilometri care au costat aproape 30 de milioane de euro cu tot cu pasaje supraterane şi noduri vor fi deschişi, cu puţin noroc, în vara anului viitor. 

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Sunteţi de acord ca permisul auto să poată fi obţinut de la 17 ani?

Observator » Stiri sociale » Şantierele mai multor autostrăzi promise an de an de autorităţi sunt blocate