Video Nervii şoferilor, puşi la încercare de o şosea plină de gropi şi denivelări. Drumul care străbate patru judeţe seamănă cu un traseu de Off-Road
Unul dintre cele mai circulate drumuri din ţară, DN 67B, ce străbate patru judeţe, a ajuns traseu de încercare pentru şoferi. Pe anumite porţiuni şoseaua e pur şi simplu ruptă în două, iar pe altele e plină de gropi şi denivelări. Autoritaţile îşi amintesc de acest drum doar în campanie electorală.
Ca un traseu off road. Aşa arată Drumul Naţional 67 B, numit şi Drumul Sudului. Şoseaua străbate patru judeţe: Gorj, Vâlcea, Olt şi Argeş. Cel mai grav e în Gorj, unde cei aproape 50 de kilometri de drum sunt din gropi, denivelări şi şanţuri.
Şofer: E dezastru. Numai rupturi, numai denivelări, nu poţi să mergi mai mult de 30 la oră pe aici.
Şofer: Plătim roviniete, plătim acciză, unde sunt banii noştri din roviniete? Normal că se strică. Aţi văzut cum arată spre Cărbuneşti? În primăvară nici nu se mai poate circula, s-a lăsat în jos.
Drumul nu a mai fost reabilitat din 2016, ci doar cârpit.
- Capcană pentru şoferii care circulă pe DN1A. Podul peste râul Teleajen, pe care trec sute de camioane, la un pas...
- Accidentul mortal cu Dodge din Mamaia a fost surprins de o cameră de bord. Impactul a fost nimicitor
- Operaţiunea "Autostrada", acţiune-monstru a Poliţiei Române. A fost anihilată o uriaşă reţea de trafic de...
Vasile Măciucă, primar Licurici: Este într-o stare deplorabilă. Într-o stare foarte avansată de degradare. La numeroase solicitări pe care le-am făcut avem promisiuni că vine numa să se ocupe de reparaţii.
Şoferii cred că în câteva luni şoseaua se va surpa complet
Salvarea ar trebui să vină d ela Compania Naţională de administrare a infrastructurii rutiere. Prefectul de Gorj spune că drumul a rămas în aer după ce firmele care trebuiau să se ocupe de reparaţii au intrat în insolvenţă.
Marcel Iacobescu, prefect de Gorj: A fost ţinută o licitaţie, s-a câştigat licitaţia de către o asociere de firme. Ulterior firmele nu au mai executat lucrarea a fost reluată licitaţia. Este în curs de desfăşurare.
Experţii spun că drumul a fost construit în anii 80 pentru transport militar pe o structură de beton iar lucrările de modernizare sunt mai dificile.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰