Antena Meniu Search
x

Textilele din hoteluri, motiv serios de investiție majoră

V-ați gândit vreodată cum se face că atunci când petreceți o noapte la hotel totuși vă treziți mai odihniți ca oricând? Există principiul obișnuinței și comodității, căci nicăieri nu este ca acasă spune o vorbă, totuși modul în care unitățile hoteliere își gândesc strategia ospitalieră este și ceea ce face diferența între oaspeți – dacă mai revin în același loc sau recomandă mai departe serviciile hoteliere.

de Redactia Observator

la 26.09.2019, 18:00

Textilele din hoteluri pot face diferența între o experiență plăcută și una dezamăgitoare

V-ați gândit vreodată cum se face că atunci când petreceți o noapte la hotel totuși vă treziți mai odihniți ca oricând? Există principiul obișnuinței și comodității, căci nicăieri nu este ca acasă spune o vorbă, totuși modul în care unitățile hoteliere își gândesc strategia ospitalieră este și ceea ce face diferența între oaspeți – dacă mai revin în același loc sau recomandă mai departe serviciile hoteliere.

Concret, unitățile hoteliere știu că trebuie să ofere confort și curățenie absolută. Ceea ce nu se vede însă este și trucul lor și șansa de a excela în serviciile oferite – lenjerii, textilele folosite ce sunt de calitate superioară. Să gândim practic: orice cameră de hotel este dotată cu lenjerie de pat şi seturi de prosoape și halate. Toate acestea sunt de altfel o nișă aparte de care hotelierii se ocupă în mod special, ba chiar fac comenzi și nu cumpără orice din stoc.

Avem producători autohtoni de textile hoteliere, ce ridică rangul ospitalității unităților de cazare

BRODANKComarnic este producător autohton la care multe hoteluri de prestigiu apelează deja cu regularitate. Devenit popular încă din perioada privatizării hotelurilor, acest brand a crescut vizibil și constant.

Poate produce, la comandă, orice ține de textile hoteliere, de la lenjerii la prosoape și nu numai – perdele, perne, pilote, protecții pentru saltele sau textile pentru zona de restaurant. Un avantaj pe care îl oferă colaboratorilor este că are principiul calității ca ghid absolut, însă particularizează orice comandă astfel încât respectă cerințele fiecărui client. 

Brodank producator lenjerii hotelierea devenit se pare un reper pentru hotelierii de pe piața românească. Nici nu avea cum să fie altfel de vreme ce aceștia pot achiziționa ce își doresc, în bugetul maxim disponibil, cu garanția calității.

Un secret prea puțin cunoscut de unii este că bumbacul, materialul invocat adesea ca reper al calității unei lenjerii sau unor prosoape, are nevoie de un anumit gramaj pentru a fi și rezistent, plăcut la atingere și durabil ca urmare a folosirii repetate. Brodank produce peste 30 de tipuri de lenjerii. Pentru a se convinge de alegere, solicitanții pot avea parte de o mică demonstrație a ceea ce presupune o țesătură anume. Mostrele de produse sunt nimic altceva decât testarea necesară, testul practic despre cum va arăta produsul finit. Același lucru se aplică și pentruprosoape pentru hotel de la Brodank.

Lenjeriile de hotel, comenzi personalizate

Cum să obții un confort absolut dacă nu pornind de la modul în care arăți că ești ospitalier și până la partea practică de a pune la dispoziție un pat confortabil. Lenjeria vine ca cireașa de pe tort.

Industria hotelieră demonstrează că deși oaspeții nu sunt atenți la prea multe detalii – cusături sau tip de lenjeri – apreciază în primul rând să observe că este imaculată și potrivită. Lenjeria pe dimensiuni potrivite nu este o cerere exagerată. Pentru a respecta acest standard se are în vedere dimensiunea corectă a patului, dar la care se adaugă și o marjă, pentru că țesătura se strânge la apă. În plus, este vorba de primul impact la folosirea unei lenjerii, la atingere. Materialul din care este confecționat setul de lenjerie este deci un aspect crucial. De aceea, ca producător cu experiență, Brodank își asigură stocul de materiale importat la rolă, din 7 țări.

Despre gramajele și densitatea textilelor de acest gen, despre personalizarea lor cu logo dorit, Brodank oferă flexibilitate și varietate. Iată deci cum fiecare hotel în parte devine responsabil de ospitalitate încă din faza de alegere a elementelor ce compun și completează camerele. Cu fiecare detaliu în plus, cu atenția acordată calității, unitățile hoteliere reușesc să scoată în evidență caracterul unic al serviciilor, deși în esență toate au același scop, de a găzdui oaspeți.  

Experiența practică ne învață și demonstrează că în fapt avem nevoi primare de care să ținem cont. Ne dorim nimic mai mult decât un somn odihnitor, în lipsa căruia dispoziția de peste zi este afectată. Un scop măreț ca acesta poate fi atins cu o colaborare a celor care pot contribui semnificativ la calitatea experienţei şederii într-o locaţie anume. În acest caz, producătorul de lenjerii și alte textile din hoteluri este creator de oportunitate pentru cât de apreciată ajunge să fie o unitate de cazare. 

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Vă gândiţi la o asigurare RCA în rate, din cauza scumpirilor?

Observator » Stiri sociale » Textilele din hoteluri, motiv serios de investiție majoră