Cum s-a transformat Revoluția din 1989 într-o afacere profitabilă
Anul 1989 a fost un an extrem de bun la capitolul afaceri. Dar nu pentru noi, românii
Anul 1989 a fost un an extrem de bun la capitolul afaceri. Dar nu pentru noi, românii
Este deja cunoscut faptul că anul 1989 a reprezentat un an extrem de profitabil pentru agențiile de presă, care au vândut, pe bani frumoși, fotografii-document realizate în mijlocul evenimentelor care au condus la căderea comunismului din Bulgaria, Cehoslovacia, Iugoslavia, Polonia, Republica Democrată Germană, România și URSS.
Însă, pe departe, cele mai bine vândute fotografii au fost cele realizate în România. Aici au fost imortalizate momentele cele mai dramatice, mai dinamice și mai emoționante.
În acea perioadă, România a ținut prima pagină în majoritatea publicațiilor de prestigiu din presa internațională.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰