Antena Meniu Search
x

Curs valutar

Video Locul din Bucureşti unde dacă întărzii un minut, pierzi 5: "Nu avem alt drum, aşteptăm". Soluţia Primăriei: un proiect vechi ce s-ar putea întinde pe câţiva ani

Înţelegem perfect lipsa răbdării în trafic, ne confruntăm şi noi zilnic cu ea. Mai ales cei care ajung în drumul lor la bariera de la Pipera. Bucureştenii o cunosc prea bine. Când ţi-e lumea mai dragă sau te grăbeşti undeva, rămâne coborâtă vreo 20 de minute sau mai rău, se blochează de tot! O soluţie ar fi construirea unui pod peste linia de cale ferată. E un proiect mai vechi pe care autorităţile vor să-l scoată acum din sertar. Adăugăm la el şi lărgirea bulevardului Dimitrie Pompeiu, doar că lucrările s-ar putea întinde pe câţiva ani. Deci vă puteţi imagina ce urmează în traficul din nord.

de Andreea Milea

la 11.09.2024 , 17:49

Şoferii care trec prin nordul Capitalei prind mereu trenul. Traversarea liniei de cale ferată din Pipera este la noroc. Un minut mai târziu poate însemna o oră pierdută, în coloană, pe şoseaua Petricani. "Uneori ai norocul să treacă o locomotivă singură, uneori ai noroc să treacă chiar si două trenuri. Unul dintr-un sens celălalt din alt sens şi nu se ridică", spune un şofer. Când nu trece trenul, bariera se poate bloca aşa că unii şoferi coboară din maşini.

Lucrările ar urma să înceapă în toamna anului 2025 şi costă 250 de milioane de lei

"La ora aceasta pică barieră adică dacă am intârziat un minut aştept 5. O prind in fiecare zi. Pana la urmă nu avem alt drum pe care sa-l parcurgem si asteptăm", spune o femeie. Singura soluţie este construirea unui pod peste şinele de tren. Municipalitatea vrea să continue un proiect început în 2018. Podul de mici dimensiuni ar urma să coste 150 de milioane de lei, bani de la bugetul local şi ar putea fi gata în doi ani. Pentru realizarea lui este nevoie de o colaborare între Primăria Voluntari şi primăria Bucureşti.

Vezi și

"Nu am avut un dialog cu oraşul voluntari. Adică in momentul in care s-a făcut studiu de fezabilitate s-a făcut si pe teritoriul lor, un picior de pod la noi, un picior la ei ,dar trebuie să existe o colaborare pt exproprieri. Noi am fost dispuşi să plătim mult mai mult decât partea lor numai că nu au avut fizic dialog, adică sunam, am trimis adrese si nu am avut un raspuns de la ei", a declarat Nicuşor Dan, primarul Capitalei. Primăria Voluntari nu a comentat până acum situaţia. Bulevard în acte şi stradă cu o singură bandă pe sens în realitate. Artera Dimitrie Pompeiu a devenit neîncăpătoare pentru şoferi, de ani de zile. Pe aici în fiecare dimineaţă trec mai bine de zece mii de maşini si tot traficul de la străzile adiacente se varsă mereu aici.

Edilii vor să supralărgească artera la două benzi pe sens iar liniile de tramvai să le mute pe mijloc. Lucrările ar urma să înceapă în toamna anului 2025 şi costă 250 de milioane de lei.

Andreea Milea Like

Am început cu muzica, am continuat cu dansul şi am ales jurnalismul. Ce au în comun? Zilnic găseşti ceva nou. Cât de mult înseamnă un cuvânt, un moment sau 10 secunde înainte de live.

Comentarii


Întrebarea zilei
Dacă aţi putea alege din nou, aţi opta pentru acelaşi loc de muncă?
Observator » Evenimente » Locul din Bucureşti unde dacă întărzii un minut, pierzi 5: "Nu avem alt drum, aşteptăm". Soluţia Primăriei: un proiect vechi ce s-ar putea întinde pe câţiva ani