Antena Meniu Search
x

Video Peste 100 de turiști păcăliți de administratora unei pensiuni, pe litoral. Au rămas fără avans și fără cazare

Peste o sută de turiști sunt victime colaterale în cearta dintre proprietarul unei pensiuni şi o femeie care a subcontractat afacerea. În loc să se bucure de concediu, oamenii s-au trezit că nu mai au cazare. Asta deşi plătiseră jumătate din bani. Au primit un mail prin care erau anunţaţi că li se va da un voucher pe care îl vor putea folosi abia anul viitor. 

Andreea Filip
de Andreea Filip

la 01.08.2021, 21:07

Vezi și

Tânără: Am stabilit numărul de camere, am trimis avansul şi 50%, după care a început să mi se spună că nu, a spus că nu ştie dacă îmi onorează cazarea, că nu voi mai primi banii şi voi primi un voucher. I-am spus că nu vreau voucherul şi vreau banii mi-am luat block, nu mai răspunde la telefon. 

Tânăra şi iubitul ei au venit tocmai din Vaslui la mare şi s-au trezit că n-au unde să stea. Ca ei, alte câteva zeci de familii din Timișoara, Arad sau Brașov. 

Dana Gugu, păgubită: Am închiriat, când am ajuns nu aveam cazare. 

Reporter: Cât aţi plătit avansul?

Dana Gugu, păgubită: 11 milioane. S-a dovedit a fi o mare ţeapă.

Turiști lăsați și fără bani și fără cazare

Alex și iubita lui sunt din Mehedinți. După ce au plătit jumătate din sejur, cu doar 4 zile înainte de a veni pe litoral, au primit un mail care îi anunţa că nu mai au cazare.

Alex Popescu, păgubit: Am stabilit să dăm un avans, am dat o sumă de 11 milioane, iar în ziua în care trebuia să plecăm pur şi simplu nu ne-a mai răspuns la telefon.

Flavia Dragotoniu, păgubită: În momentul în care am ajuns aici şi am văzut şi un mail, în care doamna ne-a promis un voucher, însă voucherul nu a fost dat şi pe lângă asta sunt pe punctul de a depune plângere la poliţie.

Poliţiştii spun că femeia pe care o acuză turiştii ar fi subînchiriat o unitate de cazare din Costineşti anul trecut. Iar proprietarul spune că aceasta ar fi plecat fără să plătească utilitățile sau chiria. 

Horia Filimonescu, proprietar pensiune subînchiriată: Şi-au schimbat numerele de telefon, din toamna trecută din septembrie, cred că de cel puţin trei ori sau patru ori. Nu pot fi găsiţi.

La poliţie s-au înregistrat deja mai multe plângeri din partea turiştilor

Cristina Gavriloaie, purtător de cuvânt IPJ Constanța: Poliţiştii de investigare a criminalităţii economice din cadrul Poliţiei Municipiului Mangalia efectuează cercetări sub aspectul săvârşirii infracţiunii de înşelăciune 

Am încercat să stăm de vorbă cu femeia acuzată. La telefon a răspuns un reprezentant al firmei care susține că de fapt a investit zeci de mii de euro în pensiunea pe care o închiriase, dar că proprietarul i-a împiedicat să o folosească în continuare. A dat asigurări că turiştii îşi vor primi voucherele pentru cazare.

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Cum vă petreceţi Floriile?

Observator » Evenimente » Peste 100 de turiști păcăliți de administratora unei pensiuni, pe litoral. Au rămas fără avans și fără cazare