Antena Meniu Search
x

Curs valutar

(P) Pandemia pentru un jucător privat în industria serviciilor medicale

Începutul de an este marcat de aceeași criză globală care ne-a schimbat modul de a trăi și de a percepe grija față de noi și de cei dragi. Și cum nimic nu este mai important decât sănătatea, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA a fost alături de pacienți încă din primul moment, luând decizii agile care să insufle încrederea și siguranța că vizita la medic nu poate fi amânată.

de Redactia Observator

la 12.01.2021 , 17:28

Pandemia pentru un jucător privat în industria serviciilor medicale Pandemia pentru un jucător privat în industria serviciilor medicale

Un pacient responsabil este preocupat de sănătatea lui și știe să acționeze atunci când are o problemă medicală. Este important totuși să înțeleagă ce i se întâmplă și să știe ce este de făcut în continuare pentru o stare de bine și o viață cu mai puține griji, mai ales în pandemie. De aceea, REGINA MARIA vine în ajutorul pacientilor cu informații care să-i ajute să prevină și să trateze infecția cu virusul SARS-CoV-2.

Adaptare rapidă la noua situație și testare RT-PCR

REGINA MARIA a fost primul laborator privat care s-a implicat în testarea pentru COVID-19, în colaborare cu autoritățile locale. În prezent, cele 6 laboratoare de biologie moleculară ale Rețelei au o capacitate de peste 3.400 de teste RT-PCR pe zi.

Articolul continuă după reclamă

Cu ajutorul partenerilor privați peste 13.000 de teste RT-PCR au fost oferite gratuit catre 64 de spitale publice. Investiția în testarea gratuită ajunge la peste 2.600.000 RON. Până în acest moment, în laboratoarele Rețelei au fost procesate peste 388.000 teste RT-PCR.

Prevenție prin informare

Pacienții au avut constant întrebări legate de ce trebuie să facă dacă au COVID-19 dacă intră în izolare și ce medicamente ar trebui să aibă în casă în toată această perioadă, ce este virusul SARS-CoV-2, care sunt simptomele sau cum diferențiază gripă de COVID-19. Pentru a găsi răspunsurile la toate aceste întrebări, pe site-ul https://www.reginamaria.ro/coronavirus există toate informațiile necesare, într-o secțiune creată special pentru pacienți. În acest sens, au fost gândite și ghiduri de informare destinate companiilor, medicilor de familie, transmise pacienților infectați școlilor și părinților.

Mai mult de atât, pe tot parcursul acestui an, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA a organizat 24 webinarii vizualizate de peste 40.000 de pacienți abonați și neabonați. Persoanele care au urmărit aceste sesiuni au aflat mai multe despre definirea exactă a termenilor medicali, prevenție, testare și despre serviciile puse la dispoziție de operatorul privat, care le-a facilitat accesul la servicii medicale. De asemenea, REGINA MARIA și-a propus să adreseze și impactul negativ al pandemiei asupra modului în care interacționează și lucrează angajații din România și să fie un suport real pentru aceștia. Astfel, a organizat o serie de webinarii susținute de specialiști în stress management, nutriție, ergonomie, calitatea somnului, parenting, prevenție și importanța screeningului, ca parte din Corporate Sano, un program de wellbeing integrat și personalizat dedicat companiilor. Nu au fost neglijate nici măsurile de siguranță recomandate specialiștilor din HR, care au ajutat angajații să treacă mai ușor peste criza din sănătate.

Pentru a afla mai multe despre COVID-19, REGINA MARIA a desfășurat un studiu în perioada august-septembrie pentru a identifica răspunsul imun al pacienților infectati cu noul coronavirus. În urma studiului, observam ca sub 80% dintre persoanele infectate cu SARS-CoV-2 prezintă anticorpi detectabili.

Recomandări pentru pacienții care au trecut prin infecția cu SARS-CoV-2?

Odată cu primele cazuri de COVID-19, pacienții au devenit mult mai atenți la comunicarea cu medicul de familie. Pentru că au nevoie oricând de ajutorul acestuia, în cadrul REGINA MARIA aceștia pot apela la serviciul de Monitorizare COVID-19 și online, în cadrul serviciului Clinica Virtuale. Astfel, vor fi în contact oricând cu medicul de familie în cazul în care sunt diagnosticați cu COVID-19. În același timp, pot suna în Call Center pentru a lua legătura  medicul de familie, pot ține legătura cu el prin SMS sau e-mail.

Încă din luna mai a anului 2020, REGINA MARIA a lansat primul program integrat de monitorizare post COVID. Indiferent de forma de boală, toți pacienții care trec prin infecția cu noul coronavirus trebuie să verifice starea de sănătate, deoarece există posibilitatea ca această boală să aibă urmări.  Monitorizarea pacienților vindecați de COVID 19 poate consta în investigații imagistice – CT torace – și o serie de analize de sânge, ce vor fi recomandate în urma discuției cu medicul.

Servicii gratuite pentru pacienții post COVID

Pentru a simplifica accesul pacienților către monitorizare, REGINA MARIA a lansat 3 pachete cuprinzătoare, cu rolul de a ghida pacienții. Din dorința de a deschide porțile spre gestionarea corectă a pacienților după depășirea bolii, REGINA MARIA oferă acces gratuit la un pachet de anamneză, la nivel național. Pacienții vor putea discuta astfel cu un medic generalist, care va analiza cazul pacientului și va indica toate investigațiile și analizele necesare cazului său. Pachetul gratuit conține și o serie de analize de primă intenție, care pot evalua starea generală de sănătate a pacientului.

În plus, în 2020,  REGINA MARIA a produs și a distribuit 70.000 măști gratuite atât angajaților, cât și a pacienților.

În prezent, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA se implică activ în lupta de combatere a pandemiei prin susținerea campaniei naționale de vaccinare prin 3 centre operaționale în etapa 1. Pentru a fi alături de pacienți pe tot parcursul procesului de imunizare, operatorul privat va continua campania de vaccinare și în etapa a doua. 

În prezent, criza globală cauzată de pandemia de COVID-19 impune o atenție sporită la măsurile de siguranță și modalitățile de prevenție a infecției cu virusul SARS-CoV-2. Pentru a fi corect informați, dar și pentru a avea garanția că în cazul în care pacienții sunt diagnosticați pozitiv au parte de suport și asistență medicală în timp real, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA este alături de aceștia și le oferă tot ajutorul necesar în cazurile de COVID-19, dar și după vindecare.

Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Comentarii


Întrebarea zilei
Mergeți duminică la vot?
Observator » Sănătate » (P) Pandemia pentru un jucător privat în industria serviciilor medicale