Untold, cel mai mare festival din sud-estul Europei, a început la Cluj Napoca! #100 de zile de vară
Sute de mii de oameni au ocupat "inima Ardealului". Astăzi începe Untold, cel mai mare festival din sud-estul Europei. CFR a anunţat de două zile că nu mai are bilete pe ruta către Cluj Napoca, iar terasele şi restaurantele din zonă au dublat proviziile de băutură şi de mâncare.
Sute de mii de oameni au ocupat "inima Ardealului". Astăzi începe Untold, cel mai mare festival din sud-estul Europei. CFR a anunţat de două zile că nu mai are bilete pe ruta către Cluj Napoca, iar terasele şi restaurantele din zonă au dublat proviziile de băutură şi de mâncare.
Ele sunt doar o mică parte dintr-un întreg - publicul Untold. Pe porţile festivalului sunt aşteptaţi să intre peste 320 de mii de oameni, până duminică. Vin din toată ţara, din toată Europa, dar şi din alte colţuri ale lumii. De altfel, CFR a anunţat deja de câteva zile că nu mai există bilete spre sau din Cluj Napoca.
Dar odată ce pun piciorul pe tărâmul Untold, uită toţi de neplăceri. Până când greii muzicii urcă pe scenă, oaspeţii celui mai mare festival din sud-estul Europei sunt primiţi cu distracţie all inclusive.
Aceşti tineri sunt învăţaţi să devină ardeleni în 5 paşi. Beau ţuică, mănâncă ceapă, ascultă muzică populară, la căşti, învaţă graiul şi îmbracă straiele locului.
Sunt sute de mii de oamenii la Untold şi multe posibilăţi. Organizatorii vorbesc de o ediţie la superlativ, cu un buget de 10 milioane de euro. Scena principală măsoară cât 5 terenuri de tenis. Printre cei 200 de artişti de pe afiş, sunt nume la modă, ca Ellie Goulding sau Armin van Buren. Care a fost şi anul trecut.
Pe ei, dar şi pe Afrojack, Don Diablo sau Martin Garix îi îmbracă zilele acestea Cătălin Botezatu.
Însă nu chiar toată lumea este fericită că a început Untold. 300 de clujeni au semnat o petiţie prin care cer interzicerea festivalului în centrul oraşului.
Un festival care sporeşte în fiecare an veniturile afaceriştilor din oraş, de la taximetrişti, la proprietarii de hoteluri sau terase. Pub-urile din zonă au dublat rezervele de băutură, iar angajaţii vin mai mulţi la muncă. După primele două ediţii, profitul festivalului a fost undeva la 50 de milioane de euro.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰