Uneori, produsele de pe net sunt de două ori mai scumpe decât în magazin, fără să aibă garanţia calităţii
În online, dar şi în magazine de specialitate s-a dezvoltat o adevărate afacere din importul de produse greceşti.
De Redactia Observator la 16.04.2018, 22:10În online, dar şi în magazine de specialitate s-a dezvoltat o adevărate afacere din importul de produse greceşti. Ulei de măsline, brânză feta, fructe de mare sau portocale sunt doar câteva din delicatesele pentru care românii sunt pregătiţi să plătească chiar şi un preţ dublu faţă de supermarket. Atenţia, însă, de cele mai multe ori aceste produse vin neetichetate şi în condiţii improprii.
La 19 grade celsius, într-un portbagaj şi fără etichetă. Aşa ajung produsele la client. Comerciatul spune că face săptămânal drumuri în Grecia, iar măslinele şi fructele aduse de el sunt cele mai bune.
Românii îşi aduc aminte de perioada de după revoluţie, când în România veneau tiruri cu blugi, televizoare şi mâncare. Astăzi, sunt comenzi după gustul fiecăruia.
Comercianţii care fac drumuri în Grecia lunare ca să aducă românilor produse cât mai autentice au preţuri relativ mai mari decât cele pe care le găsim la supermarketuri. De exemplu, un kilogram de portocale costă 3,29 de lei în supermarket, iar la comerciant preţul este aproape dublu. Brânza feta este de asemenea mai scumpă, la comerciant găsim la 70 de lei pe kilogram, însă în magazine la aproape 65 de lei pe kilogram.
Unii vând la portbagaj, însă alţii şi-au deschis chiar magazine specializate datorită interesului crescut al românilor pentru gustul mediteranean.
Salmonella, E-coli şi toxiinfecţiile alimentare sunt doar câteva dintre pericolele la care ne expunem atunci când cumpărăm alimente din spaţii improprii.