Dan Negru, de 18 ani liderul incontestabil al spectacolelor de Revelion! Peste 3.200.000 de români au urmărit Revelionul Starurilor 2018, la Antena 1
Programul de Revelion al Antenei 1, prezentat de Dan Negru pentru al 18-lea an consecutiv, a fost și in acest an lider incontestabil de audiență.
Programul de Revelion al Antenei 1, prezentat de Dan Negru pentru al 18-lea an consecutiv, a fost și in acest an lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public.
Minutul de aur al Revelionului Starurilor 2018, de la ora 23.40, a adunat în fața micilor ecrane 3.211.000 de romani din toata țara, Antena 1 înregistrând 18 puncte de rating și 35,8 cota de piață. De asemenea, minutul de la miezul nopții a adunat în fața micilor ecrane 2.352.000 de telespectatori, la nivelul publicului din toată țara.
"Mi-am luat majoratul în revelioane. De 18 ani lider de piață, an de an! De acum începe viata, de la 18 ani! Mulțumesc!", spune Dan Negru.
La nivelul publicului din toata țara, Antena 1 a obținut o audiență de aproape opt ori mai mare față de ProTv!
Cel de-al 18-lea program de Revelion prezentat consecutiv de Dan Negru, la Antena 1, în intervalul orar 22,15 – 02.00, a obținut în acest an o audiență de aproape opt ori mai mare față de principalul competitor, Pro TV, la nivelul publicului din întreaga țară!
Astfel, Antena 1 a condus în topul audientelor la nivelul publicului din toată țara cu o medie de 12,8 puncte de rating și 27 cotă de piață, urmată de Romania TV, cu 5,8 puncte de rating și 12,2 cota de piata.
La minutul de aur, de la ora 23.40, 3.211.000 de români urmăreau Revelionul Starurilor 2018, cifrele înregistrate fiind de 18 puncte de rating si 35,8 cota de piață.
La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a obținut o audiență de peste sase ori mai mare față de Pro TV
Antena 1, cu show-ul prezentat de Dan Negru, s-a situat pe primul loc și la nivelul publicului din mediul urban, cu 11 puncte de rating și 24,6 cotă de piață, la o distanță apreciabilă de PRO TV, clasat abia pe locul opt, cu doar 1,7 puncte de rating și 3,8 cota de piata, după Romania TV, Kanal D, National TV, TVR1, Etno si Antena 3.
În minutul de aur, de la 23.37, Antena 1 obținea un rating de 16 puncte și o cotă de piață de 33,8 procente.
La nivelul publicul comercial, Antena 1 a obținut o audiență de cinci ori mai mare față de ProTv.
Antena 1 își păstrează supremația și la nivelul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani, "Revelionul Starurilor - 2018" înregistrând pe acest segment de public 9,1 puncte de rating și 26,1 cotă de piață, cu mai bine de cinci ori mai mult față de ProTv, clasat pe locul al cincilea, cu doar 1,7 puncte de rating și 4,8 procente din cota de piață.
În minutul de aur înregistrat pe acest segment de public, de la ora 23,41, Antena 1 a obținut un rating de 13,1 puncte și o cotă de piață de 35,6 procente.
Programul de Revelion al Antenei 1, prezentat pentru al 18-lea an consecutiv de Dan Negru, a adus în fața telespectatorilor măști de basm, eroi de cinema și români celebri.
Astfel, la Revelionul Starurilor 2017, Florin Piersic a fost Bestia, din “Frumoasa și Bestia”, Alessandra Stoicescu l-a întruchipat pe Regele Nopții din “Game of Thrones”, Helmut Duckadam a fost un Zombi, iar Lidia Buble s-a costumat într-un drăgălaș Troll galben. Cătălin Botezatu a fost o impozantă Maimuță din “Planeta Maimuțelor”, Dinu Iancu Sălăjanu a devenit pentru câteva minute Optimus Prime din “Transformers”, pe când Șerban Copoț s-a transformat în Ariel din “Mica Sirenă”. Viorica din Clejani s-a ascuns într-un Little Pony, Nea Mărin Barbu a devenit pentru o seară președintele Statelor Unite, Donald Trump, în timp ce Adelina Pestrițu a fost Zâna Măseluță.
De asemenea, Mirela Vaida, Pepe, Adriana Trandafir, Rona Hartner, Andreea Bănică, Anda Adam, Anca Țurcașiu, Andrei Duban, Maria Cârneci, Matilda Pascal-Cojocărița, Nicoleta Voica, Amna, Cezar Ouatu, Constantin Enceanu, Dan Helciug, Ionuț Iftimoaie, Răzvan Popescu, Fly Project, Daniela Gyorfi au urcat, la rândul lor, pe scena Revelionul Starurilor prezentat de Dan Negru.
Show-ul „Chef de râs”, cu Vasile Muraru si Valentina Fătu, care a dat startul petrecerii de Revelion, la Antena 1, difuzat în intervalul orar 20.00 – 22.15, a fost lider de audiență la oraşe şi în toatã ţara. Minutul de maximă audiență, de la ora 22.14, a adunat în fața micilor ecrane 2.415.000 de telespectatori din toată țara.
La nivelul publicului din toatã țara, Antena 1 a înregistrat, în medie, 8,4 puncte de rating și 16,3 cota de piață, urmată de Pro TV, cu 6,7 puncte de rating si 13 cota de piață și de Kanal D, cu 5,9 puncte de rating și 11,3 cota de piata.
Antena 1 rămâne lider și la nivelul publicului de la orașe, cu 7,8 puncte de rating și 16,1 de procente din cota de piață, urmată de Pro TV, cu doar 6,9 puncte de rating și 14,3 cota de piata.
În noaptea de Revelion, Vasile Muraru și Valentina Fătu au adus în fața telespectatorilor Antenei 1 o nouă ediție a emisiunii “Chef de râs”, cu muzică și voie bună.
Momentele umoristice pe care le-au susținut cei doi îndrăgiți actori ai Teatrului de Revistă “Constantin Tănase” au făcut și în acest an deliciul publicului. Alături de ei s-au aflat, de data aceasta, vedete precum Simona Gherghe, Rică Răducanu, Maria Dragomiroiu și Connect-R care, în cadrul scheciurilor, au interpretat diferite personaje.
Momentele muzicale i-au avut in prim plan pe Viorica și Ioniță din Clejani, Taraful Cleante, Feli, Maria Dragomiroiu și Connect-R, iar Vlad Grigorescu și Comedy Zebra Show au adus pe scena de la "Chef de ris" numere speciale de magie și umor.
În ziua de 31 decembrie, telespectatorii au preferat programele pregătite de Antena 1. Astfel, Antena 1 a fost lider de audiență pe parcursul întregii zile, atât la nivel urban, cât şi la nivel naţional. Astfel, la nivelul întregii zile, Antena 1 a înregistrat 4 puncte de rating și 13.5% cotă de piață, în timp ce Pro Tv a înregistrat o audieță medie de 3.8 puncte de rating și 12.7% cotă de piață la nivelulul publicului din mediul urban.
Pe întregul public din România, Antena 1 se clasează tot pe primul loc în topul audiențelor cu 4.6 puncte de rating și 14.2% cotă de piață, în timp ce Pro Tv ocupă poziția secundă cu 3.8 puncte de rating și 11.7% cotă de piață.
Antena 1 a fost lider de audiență în prime-time, atât la nivel urban, cât şi la nivel naţional. Astfel, pe întreg publicul din mediul urban, Antena 1 înregistreazã o audiență 7.5 puncte de rating şi 15.7% cotã de piaţã, în timp de ProTv ocupã poziţia secundã cu 6.9 puncte de rating şi 14.4% cotã de piaţã.
Ierarhia se pãstreazã şi pe întregul public din România, când Antena 1 se clasează tot pe primul loc în topul audiențelor cu 8.3 puncte de rating și 16.3% cotă de piață, fiind urmărită în medie de aproape 1.500.000 de telespectatori, în timp ce Pro Tv ocupă poziția secundã, cu 6.9 puncte de rating și 13.5% cotă de piață.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰