Românii sunt inventivi atunci când îşi aleg numele firmei
PamPam Nanna, Motanul Fabulos, Urzeala Prăjiturilor, Super OK Siguranţă Rutieră, Ursuleţul Pofticios! Nu sunt titluri de cărţi pentru copii, nici numele unor personaje de desene animate.
PamPam Nanna, Motanul Fabulos, Urzeala Prăjiturilor, Super OK Siguranţă Rutieră, Ursuleţul Pofticios! Nu sunt titluri de cărţi pentru copii, nici numele unor personaje de desene animate. Aşa s-au gândit unii români cu un simţ al umorului ieşit din comun să-şi numească firmele. Şi nu sunt singurii care au crezut că, dacă îşi pun imaginaţia la încercare, vor avea un profit fabulos.
O simplă căutare în Oficiul Naţional pentru Registrul Comerţului arată că românii sunt inventivi atunci când îşi aleg numele firmei.
Unele denumiri sunt mai greu de explicat. Cei aproape 20.000 de antreprenori s-au inspirat din lumea animală Căpriţa Veselă SRL, Curcanul Înfoiat SRL-D sau Ursuleţul Pofticios SRL-D.
Alţi tineri antreprenori au găsit elanul în înţelpciunea populară. Ia-ţi mireasă ziua bună SRL, Miracol Ardelean SRL sau Facem Dregem SRL.
Iar alţii au asociat numele business-ului cu cel al marilor seriale americane.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰