Antena Meniu Search
x

Trecerile peste calea ferată sunt adevărate CAPCANE pentru şoferi! În lipsa barierelor, se adună tot mai multe CRUCI, unde oamenii îşi plâng MORŢII!

Un bărbat din Eforie Sud a murit strivit de tren la o trecere la nivel semnalizată doar cu crucea Sfântului Andrei. Astfel de locuri fără bariere sunt cu miile în toată ţara. După zeci de vieţi pierdute, Ministrul Transporturilor a promis, încă de acum două luni, modernizarea sistemului. Dar nici până astăzi nu au început lucrările. 

Vezi și

Un bărbat din Eforie Sud a murit strivit de tren la o trecere la nivel semnalizată doar cu crucea Sfântului Andrei. Astfel de locuri fără bariere sunt cu miile în toată ţara. După zeci de vieţi pierdute, Ministrul Transporturilor a promis, încă de acum două luni, modernizarea sistemului. Dar nici până astăzi nu au început lucrările. 

Bărbatul avea 48 de ani şi era din Eforie Sud. Se întorcea de la plajă şi a vrut să treacă peste calea ferată cu maşina. N-a observat trenul care venea cu viteză. A fost lovit în plin şi a murit înainte să ajungă elicoperul SMURD. 

Acelaşi tren Regio, de la Mangalia spre Constanţa, a lovit, în urmă cu o săptămână, alţi doi oameni, în Eforie Sud. În zonă nu există bariere, semnale acustice sau luminoase. 

"Acolo unde este traficul foarte mare noi construim pasaje peste sau sub calea ferată pentru a asigura siguranţa traficului", spunea Marius Chiperi, în urmă cu două luni. 

Pe acelaşi subiect

"În cursul săptămânii viitoare se vor demara precedurile pentru achiziţionarea de bariere", anunţă Răzvan Cuc, ministrul Transporturilor. 

Oficialii din transporturi promiteau în urmă cu două luni că vor finaliza modernizarea a 71 de puncte de trecere la nivel, după ce cinci adolescenţi au murit la Viişoara, striviţi de tren. 

"Bariera tot lipseşte. Am rămas cu acelaşi semn. Şi crucile astea de vin părinţii şi plâng şi pun flori. E o durere nedescrisă", se plânge un localnic. 

În România, în 2017, sunt mii de treceri la nivel care au rămas în aceeaşi stare ca în secolul trecut. Această trecere este chiar în sectorul 1, în Capitală. Şoferii sunt antenţionaţi de pericole de panouri recondiţionate manual, iar barierele pot fi ridicate doar la manivelă. 

Două angajate ale CFR Infrastructură muncesc la foc continuu. Pe aici, trenurile trec cu o viteză de 160 de kilometri pe oră. 

Sunt 4.700 de treceri la nivel în toată ţara. Aproape 3.500 par din altă epocă. 

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Vă afectează schimbările bruşte de temperatură?

Observator » Stiri sociale » Trecerile peste calea ferată sunt adevărate CAPCANE pentru şoferi! În lipsa barierelor, se adună tot mai multe CRUCI, unde oamenii îşi plâng MORŢII!