Antena Meniu Search
x

Curs valutar

Vacanță cu destinație necunoscută, noul trend în turism care a cucerit Europa. Cum funcţionează

Bagajele sunt făcute, biletele sunt rezervate, dar... nu știți unde mergeți. O companie aeriană din nordul Europei lansează un concept inedit: zboruri-surpriză, cu destinația ținută secret până la aterizare. Iar ideea prinde aripi printre turiștii care vor să experimenteze aventura la superlativ.

de Redactia Observator

la 23.04.2025 , 12:51

Pare un exercițiu de imaginație, dar e cât se poate de real. Turiștii care aleg acest tip de vacanță își fac bagajele fără să știe dacă vor avea nevoie de sandale sau de o geacă groasă. Urmează doar ora de decolare, iar destinația rămâne necunoscută până în momentul aterizării. Singurii care știu traseul? Piloții.

Inițiativa aparține unei companii aeriene din Scandinavia, care a lansat acest concept sub deviza: "Cea mai bună destinație e cea pe care n-o știi încă".

Succes fulger: bilete epuizate în câteva minute

Articolul continuă după reclamă

Interesul publicului a fost uriaș. A doua rundă de bilete, lansată în februarie la Copenhaga, s-a vândut în mai puțin de 4 minute. Turiștii au descoperit abia la aterizare că destinația lor era Sevilla. Iar anul trecut, un alt grup de norocoși a ajuns la... Atena. Primele bilete au fost rezervate în doar câteva secunde.

Noul trend pare să redefinească ideea de all inclusive: fără itinerariu, fără ghiduri turistice, doar entuziasmul necunoscutului. Conceptul se adresează celor care iubesc surprizele și vor să se bucure de vacanță "așa cum vine".

Singura provocare? Ce pui în bagaj când nu știi dacă ajungi la plajă sau într-un oraș acoperit de zăpadă. Dar tocmai aici stă farmecul: lași în urmă planificările și trăiești momentul.

Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Înapoi la Homepage
Comentarii


Întrebarea zilei
Aţi cumpărat apartamente mai mici decât prevede legea datorită preţului?
Observator » Travel » Vacanță cu destinație necunoscută, noul trend în turism care a cucerit Europa. Cum funcţionează