Heidi Klum cucereşte România. Cea mai aşteptată colecţie vestimentară ajunge la noi înainte de Crăciun
Înaintea lui Moş Nicolae, în România va ajunge cea mai aşteptată colecţie vestimentară. Este inspirată din sărbătorile de iarnă şi poartă semnătura lui Heidi.
De Redactia Observator la 16.11.2017, 10:32- EDIŢIE SPECIALĂ Observator. Primele EXIT POLL-uri ale Alegerilor Prezidenţiale, ora 21:00, LIVE la Antena 1
- COMPARAŢIE. Prezenţa la vot pe ore în primul tur al alegerilor prezidenţiale din 2014, 2019 şi 2024
Înaintea lui Moş Nicolae, în România va ajunge cea mai aşteptată colecţie vestimentară. Este inspirată din sărbătorile de iarnă şi poartă semnătura celebrei Heidi Klum. Şi, dacă ar fi să ne luăm după succesul primei sale colecţii, se anunţă o adevărată nebunie în magazine. Echipa Observator a fost prezentă în Germania, unde lansarea a fost un spectacol. Am întrebat-o direct pe Heidi de ce colecţia ei ar fi pe gustul românilor.
Are 44 de ani, 4 copii, o carieră care îi ocupă tot timpul şi... străluceşte la fiecare apariţie. La Berlin, Heidi Klum a fost şi model pentru propria colecţie. Lets Celebrate. Despre care spune că este perfectă pentru orice femeie, în orice moment al zilei.
HEIDI KLUM:
Haina de pe mine e doar 30 de euro, pantalonii de piele sunt 15, pantofii pe care îi port, 25 (n.r.: de euro). Când vezi şi atingi jacheta, ai senzaţia că e o jachetă de sute de dolari, pe când ea, de fapt, costă 30 de euro.
Niciun articol din colecţie nu depăşeşte 129 de lei. Cel mai ieftin... e doar 50 de lei. Dar, pe lângă precizia femeii de afaceri, Heidi are şi argumentele mamei.
HEIDI KLUM:
Poţi să arăţi minunat dimineaţa, ştii, când duci copiii la şcoală, să-ţi plăteşti facturile, să-ţi faci treaba şi apoi să pui ceva strălucitor pe deasupra şi să treci astfel uşor de la ţinuta de zi la cea de seară. Cred că toate mamele şi femeile care muncesc au de unde alege.
Linia vestimentară este inspirată de sărbătorile de iarnă. De sărbători, toate femeile ar trebui să strălucească, spune Heidi.
Până la Crăciun, strălucitoare a fost desigur şi petrecerea de lansare, organizată într-o vilă chic, de lângă Berlin.
Colecţia se va regăsi în 10 mii de magazine, din 28 de ţări. În România ajunge pe 4 decembrie. Chiar înainte de Moş Nicolae. Că doar El dă startul Sărbătorilor şi... cadourilor.